Moduł 1: Rozpoczęcie pracy z Dynamics 365 Commerce
Dynamics 365 Commerce dostarcza kompletnego rozwiązania omnichannel, które unifikuje system operacyjny, doświadczenia w sklepie stacjonarnym i e-commerce, aby personalizować zaangażowanie klientów, zwiększać produktywność pracowników, optymalizować operacje i osiągać lepsze wyniki biznesowe.
Lekcje
- Wprowadzenie do platformy Unified Commerce
- Architektura Dynamics 365 Commerce
- Wdrożenie Dynamics 365 Commerce
- Sprzęt i urządzenia peryferyjne
Ćwiczenia
- Lab : Grupowa dyskusja na temat sprzętu
- Lab : Grupowa dyskusja na temat topologii sklepu
Moduł 2: Konfiguracja centrum handlowego Commerce
Przed utworzeniem i użyciem kanałów Dynamics 365 Commerce należy ukończyć kilka wymaganych czynności wstępnych. Konfiguracja tych czynności umożliwia udane transakcje w kanałach handlowych.
Lekcje
- Konfiguracja wymagań wstępnych i parametrów Commerce
- Konfiguracja i utrzymanie przetwarzania płatności
- Konfiguracja wymiany danych handlowych (CDX) Commerce
- Konfiguracja trybów dostawy i opłat
- Konfiguracja i praca ze stanowiskami
Ćwiczenia
- Lab : Grupowa dyskusja na temat wyboru odpowiedniego łącznika płatności
- Lab : Konfiguracja wymagań wstępnych dla kanału sklepu internetowego
Moduł 3: Produkty i merchandising
Dynamics 365 Commerce to kompleksowe rozwiązanie merchandisingowe, które można używać do zarządzania cyklami życia produktów od tworzenia przez utrzymanie, dystrybucję i publikowanie za pośrednictwem kanałów handlowych. Możesz konsekwentnie wykonywać procesy za pomocą wbudowanych procesów roboczych.
Lekcje
- Zarządzanie informacjami o produkcie
- Merchandising w Dynamics 365 Commerce
- Rekomendacje produktowe i odkrywanie produktów
Ćwiczenia
- Lab : Konfiguracja detalicznego produktu
- Lab : Grupowa dyskusja na temat odkrywalności produktów
Moduł 4: Ceny detaliczne
Dynamics 365 Commerce zawiera silnik cen omnichannel. Możesz skonfigurować system tak, aby wszystkie kanały handlowe korzystały z tych samych opcji. Możesz również tworzyć ceny specyficzne dla kanałów, kody rabatowe i promocje.
Lekcje
- Zarządzanie cenami
- Zarządzanie rabatami i promocjami
Ćwiczenia
- Lab : Rabaty detaliczne
- Lab : Tworzenie i symulacja cen sprzedaży
Moduł 5: Lojalność i doświadczenie klienta
Celem każdej działalności handlowej jest zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym zwiększeniu satysfakcji klienta z marki detalicznej. Prawidłowe zarządzanie klientami i polityki lojalnościowe umożliwiają sprzedawcom stanie się zaufanymi doradcami i nawiązywanie długoterminowych relacji z klientami. Dynamics 365 Commerce pomaga organizacjom uzyskać zintegrowane widoki klientów i zarządzać interesującymi programami lojalnościowymi, w tym afiliacjami i programami lojalnościowymi.
Lekcje
- Zarządzanie klientami
- Lojalność i afiliacje
Ćwiczenia
- Lab : Konfiguracja nowego programu lojalnościowego
- Lab : Grupowa dyskusja na temat znaczenia klienteli w handlu detalicznym
Moduł 6: Punkt sprzedaży
Dynamics 365 Commerce pozwala na scentralizowaną konfigurację i zarządzanie wieloma kanałami handlowymi Commerce. Wymagania dla operacji stacjonarnych są unikalne w porównaniu z innymi kanałami handlowymi. Transakcje można wykonywać w punkcie sprzedaży (POS) Dynamics 365 Commerce, aby zarejestrować sprzedaż i zwroty na kilka sposobów.
Lekcje
- Wprowadzenie do POS
- Konfiguracja kanału
- Konfiguracja zarządzania gotówką i zmianą
- Konfiguracja pracownika
- Konfiguracja punktu sprzedaży
- Zarządzanie klientami w POS
- Przetwarzanie transakcji
- Przetwarzanie zapasów
- Zakończenie dnia
- Raportowanie
- Konfiguracja i praca z zarządzaniem zadaniami
- Testowanie POS
- Utrzymanie rejestrów i urządzeń
- Lokalizacja
Ćwiczenia
- Lab : Utwórz zamówienie odbioru przez klienta i odbierz zamówienie
- Lab : Skonfiguruj nowy rejestr i urządzenie POS
Moduł 7: Konfiguracja i praca z centrami obsługi w Dynamics 365 Commerce
Dynamics 365 Commerce to rozwiązanie omnichannel, które zapewnia kanał centrum obsługi z możliwościami przechwytywania zamówień, przetwarzania płatności i obsługi klienta.
Lekcje
- Konfiguracja kanału
- Konfiguracja katalogów produktów
- Konfiguracja wstrzymanych zamówień
- Utwórz zamówienia centrum obsługi
- Konfiguracja kierowanej sprzedaży centrum obsługi
- Konfiguracja zwrotów i zwrotów pieniędzy
- Konfiguracja ciągłych zamówień i płatności ratalnych
Ćwiczenia
- Lab : Utwórz transakcje w centrum obsługi
- Lab : Utwórz zamówienie w centrum obsługi
Moduł 8: Praca z e-commerce w Dynamics 365 Commerce
Dynamics 365 Commerce dodaje narzędzia e-commerce do istniejących możliwości Dynamics 365. Narzędzia te zostały zaprojektowane, aby usprawnić działalność handlową organizacji za pomocą kompleksowego rozwiązania w tradycyjnych i nowych kanałach. Możliwości obejmują wbudowane narzędzia do tworzenia i rozwoju, atrakcyjne i inteligentne cyfrowe witryny sklepowe oraz połączoną platformę marketingową i handlową.
Lekcje
- Opis podstawowych możliwości e-commerce
- Konfiguracja kanału e-commerce w Dynamics 365 HQ
- Konfiguracja witryny e-commerce
- Konfiguracja i zarządzanie treściami witryny e-commerce
- Opis i demonstracja zarządzania zasobami cyfrowymi
- Konfiguracja witryny B2B
- Konfiguracja funkcji ocen i recenzji
- Demonstracja przetwarzania zamówień e-commerce
Ćwiczenia
- Lab : Utwórz i zarządzaj witryną e-commerce
- Lab : Skonfiguruj kanał sklepu internetowego
Moduł 9: Zarządzanie realizacją zamówień i zapasami w Dynamics 365 Commerce
Dynamics 365 Commerce zapewnia funkcje do zarządzania zapasami sklepu, w tym możliwości uzupełniania zapasów sklepu, operacje przychodzące i wychodzące zapasów sklepu oraz realizację zamówień.
Lekcje
- Konfiguracja i praca z uzupełnianiem zapasów
- Konfiguracja i praca z realizacją zamówień
Ćwiczenia
- Lab : Ustaw regułę dla DOM i zobacz ją w akcji
- Lab : Scenariusze, reguły i przykłady DOM
Moduł 10: Praca z Dynamics 365 Fraud Protection
Dynamics 365 Fraud Protection to rozwiązanie w chmurze zaprojektowane dla firm e-commerce, sklepów stacjonarnych i sprzedawców omnichannel, aby pomóc w ochronie ich przychodów i reputacji, dostarczając narzędzia i możliwości zmniejszenia oszustw i nadużyć, obniżenia kosztów operacyjnych oraz zwiększenia współczynnika akceptacji, wszystko to przy zabezpieczaniu kont użytkowników przed narażeniem na oszustwa.
Lekcje
- Przegląd Dynamics Fraud Protection
- Opis usług Dynamics Fraud Protection
- Konfiguracja i praca z Dynamics Fraud Protection w Dynamics 365 Commerce
Ćwiczenia
- Lab : Grupowa dyskusja: Studium przypadku ochrony przed oszustwami
- Lab : Grupowa dyskusja: Omówienie opcji identyfikowania i zapobiegania oszustwom