Przed przystąpieniem do tego kursu studenci powinni posiadać:
- Podstawowe umiejętności księgowe
- Podstawowe kompetencje w zakresie Dynamics 365 Core
O tym kursie
Ten kurs obejmuje aspekty finansowe Dynamics 365: konfigurację i korzystanie z podstawowych komponentów finansowych, rachunkowość należności, rachunkowość zobowiązań, windykację, budżetowanie, aktywa trwałe oraz dodatkowe funkcjonalności.
Profil odbiorcy
Konsultant funkcjonalny Dynamics 365 for Finance and Operations odpowiada za przeprowadzanie analizy, zbieranie wymagań, angażowanie ekspertów i interesariuszy, tłumaczenie wymagań oraz konfigurację rozwiązania i aplikacji. Konsultant funkcjonalny wdraża rozwiązanie, korzystając z wbudowanych możliwości, rozszerzalności bez użycia kodu oraz integracji aplikacji i usług.
Czego się nauczysz?
Zrozumieć i wykonywać obowiązki finansowe w Dynamics 365 Finance.
Moduł 1: Przegląd Dynamics 365 Finance
W tym module omówimy podstawowe składniki Finansów i przejrzymy zaangażowane moduły.
Lekcje
Moduł 2: Konfiguracja i zarządzanie zarządzaniem finansami
W tym module omówimy, jak utworzyć nową jednostkę prawna (firmę) i skonfigurować i zarządzać zarządzaniem finansami dla niej. Ten moduł obejmuje księgę główną.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 3: Wdrażanie i zarządzanie wspólną konfiguracją dla A/P i A/R
Dynamics 365 Finance oferuje obszerną funkcjonalność umożliwiającą konfigurację różnych opcji płatności, które są współdzielone między modułami do rozliczeń z dostawcami i odbiorcami.
Lekcje
Moduł 4: Wdrażanie i zarządzanie zobowiązaniami do zapłaty
Ten temat wyjaśnia podstawową konfigurację zobowiązań do zapłaty i konfigurację dostawcy dla efektywnego zarządzania dostawcami i transakcjami dostawcy w Dynamics 365 Finance.
Ćwiczenia
Moduł 5: Wdrażanie i zarządzanie zarządzaniem wydatkami
Możesz użyć modułu zarządzania wydatkami aplikacji Dynamics 365 Finance and Operations do stworzenia zintegrowanego workflow, w którym możesz przechowywać informacje o metodzie płatności, importować transakcje kart kredytowych oraz śledzić wydatki, jakie pracownicy ponoszą na rzecz Twojej firmy. Możesz także definiować polityki wydatków i automatycznie wypłacać zwrot kosztów związanych z podróżami służbowymi. Wprowadzono nowy interfejs wprowadzania raportu wydatków, aby uprościć doświadczenie i skrócić czas potrzebny do ukończenia raportów wydatków. Tę funkcję można włączyć w zarządzaniu funkcjami. Możesz dodać nową stronę konfiguracji, aby skonfigurować widoczność pól wydatków i określić, jakie dane są wymagane, opcjonalne lub niedostępne podczas wprowadzania raportów wydatków. Po włączeniu tej funkcji dostępny jest nowy obszar roboczy wydatków. Ten obszar zastępuje poprzedni obszar roboczy wydatków i jest stroną docelową dla ulepszonego doświadczenia wprowadzania. Zarządzanie podróżami i wydatkami ma silną propozycję wartości dla organizacji z dyskrecjonalnymi wydatkami. Wydatki na podróże i rozrywkę stanowią znaczną część kontrolowalnych wydatków firmy. Aby ograniczyć te koszty, zarządzanie wydatkami zapewnia mechanizm do definiowania i stosowania polityk wydatków, a także oznaczania i raportowania nadużyć polityk. Dodatkowo, automatyzacja wprowadzania i zwrotu wydatków na podróże i rozrywkę zmniejsza koszty przetwarzania w porównaniu z ręcznym wprowadzaniem. Zarządzanie wydatkami jest ściśle zintegrowane z innymi modułami, takimi jak Rozliczenia z dostawcami, Księga główna, Zaopatrzenie i poszukiwanie oraz Zarządzanie projektami i rachunkowość.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 6: Wdrażanie i zarządzanie rozliczeniami i pobieranymi płatnościami
Aby móc wykonywać funkcje A/R, musisz skonfigurować moduł Rozrachunków. Można wtedy tworzyć faktury klientów, księgować dowody wysyłki, korzystać z faktur tekstowych, które nie są związane z zamówieniami sprzedaży, i odbierać płatności za pomocą różnych typów płatności, takich jak gotówka, czeki, karty kredytowe i płatności elektroniczne od klientów. Prawidłowe zarządzanie potencjalnymi klientami i klientami pomaga firmom spełnić część ich wymagań, takich jak satysfakcja klientów. Jednocześnie odpowiednie zarządzanie zapobiega stratom, sprawdzając wiele czynników, takich jak limit kredytowy i blokowanie przetwarzania zamówienia, jeśli narusza to polityki firmy. Sprzedawcy są kluczowi dla przychodów firmy, a ich prowizje powinny być uwzględnione po zakończeniu cyklu sprzedaży.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 7: Konfiguracja i zarządzanie budżetowaniem
Każda organizacja, niezależnie od tego, czy jest prywatna czy publiczna, ustanawia cele finansowe i operacyjne, tworząc budżety. Kiedy budżet jest ustanowiony, zarządzanie monitoruje działania w ramach ram budżetowych.
Lekcje
Ćwiczenia
Przed przystąpieniem do tego kursu studenci powinni posiadać:
Firma jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym MICROSOFT Silver Learning
Możesz u nas podejść do egzaminu Pearson VUE
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.
Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania napisz lub zadzwoń do nas.
Zapraszamy!
Przewidziany egzamin do szkolenia: MB-310
Zapisz się na egzamin już dzisiaj! Kontakt do Centrum Egzaminacyjnego: it@ntg.pl tel: 502 147 093 lub zapisz się przy pomocy formularza.
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: 08-07-2024 09:00
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: 13-05-2024 09:00
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: 25-04-2024 09:00
Najbliższy termin: 23-05-2024 09:00
Najbliższy termin: 07-05-2024 09:00