- Analiza audytorium i cele prezentacji;
- Miejsce i czas prezentacji – ramowy układ wystąpienia;
- Sala, ustawienie krzeseł, niezbędny sprzęt i pomoce dla prowadzącego;
- Umiejętność charakterystyki grupy, wykorzystanie czynników pozytywnych
- Czym jest komunikacja w sytuacji prowadzanie wystąpień publicznych;
- Omówienie najważniejszego modelu komunikacyjnego i jego narzędzi;
- Ćwiczenie narzędzi komunikacji niewerbalnej: kontakt wzrokowy, gestykulacja, proksemika, mimika oraz postawa ciała;
- Ćwiczenie narzędzi komunikacji werbalnej;
- Moderowanie głosem, czyli praca nad emisja głosu, intonacją, dykcją;
- Ilość słów na slajdzie;
- Rodzaj trzcionki oraz ustawienie tekstu;
- Przedstawianie tabel, wykresów i diagramów;
- Dobór kolorystyki;
- Zdefiniowanie, czym jest „pierwsze wrażenie” i jakie są jego konsekwencje;
- Zdobycie umiejętności robienia „dobrego wrażenia” na swoim audytorium;
- Pozbywanie się stereotypów i uprzedzeń po pierwszym wrażaniu;
- Wypracowywanie skutecznych sposobów wywierania wpływu na audytorium;
- Dookreślenie, czym jest wzbudzanie zainteresowania, oraz techniki jego podtrzymywania w trakcie prowadzenia wystąpień;
- Angażowanie audytorium w trakcie trwania prezentacji – wybrane metody;
- Zaangażowanie grupy kluczem do poprowadzenia ciekawych prezentacji.
- Zdefiniowanie 3 najważniejszych elementów: wprowadzenie, rozwinięcie, zamknięcie;
- Zdefiniowanie, czym jest „dobre wejście” i „efektywne zakończenie”.
- Analiza, jak przygotować część właściwą, aby zawierała wszystkie merytoryczne kwestie i była jednocześnie interesująca dla słuchaczy;
- Analiza osobowościowa pod kątem wypracowywania stylu prowadzenia prezentacji;
- Ćwiczenie różnych stylów komunikacyjnych, niezbędnych w wyborze własnego stylu prowadzenia wystąpień.
- Ćwiczenia aktywizujące i pobudzające przed głównymi ćwiczeniami;
- Przypomnienie pierwszego dnia szkolenia;
- Powtórzenie najważniejszych elementów z pierwszego dnia szkolenia.
- Typowe cechy i typy urody;
- Sposoby określania typów urody - analiza kolorystyczna;
- Makijaż adekwatny do typu urody;
- Omówienie garderoby: dobór odpowiednich części garderoby do figury, osobowości oraz audytorium.
- Omówienie preparatów do makijażu, zastosowanie i klasyfikacja kosmetyków;
- Modelowanie kształtu twarzy: określenie kształtu twarzy, retusz kształtu twarzy, oka, ust, podstawowe techniki makijażu;
- Techniki kamuflażu blizn, wykwitów, plam. Zasady korekcji kolorem;
- Dobór makijażu dziennego a wieczorowego;
- Sposoby radzenia sobie ze stresem i tremą;
- Techniki antystresowe: oddychanie, metoda „stop”, „monolog wewnętrzny”
- Umiejętność szukania pozytywnych wzmocnień, niezbędnych przed poprowadzeniem efektywnej prezentacji.
- Zdobycie umiejętności aktywnego prowadzenia wystąpień: pytania od publiczności;
- Umiejętność nawiązywania kontaktu z publicznością;
- Wypracowywanie sposobów radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji;
- Ćwiczenie w praktyce prowadzenia prezentacji przez uczestników szkolenia;
- Analiza prezentacji pod kątem merytorycznym i wizualnym;
- Analiza indywidulanego sposobu prowadzenia wystąpień przez uczestników;
- Sprzężenia zwrotne informacji;
- Podsumowanie prezentacji i wyciągnięcie wniosków do pracy na przyszłość.
- Zdobycie narzędzi niezbędnych przy prowadzeniu profesjonalnych wystąpień i autoprezentacji;
- Wypracowanie własnego stylu , autoprezentacji;
- Wykorzystywanie różnych metod radzenia sobie z tremą podczas wystąpień publicznych, rozmów biznesowych;
- Ćwiczenie w praktyce sposobów prowadzenia ciekawych i efektownych wystąpień publicznych;
- Wzbudzanie zainteresowania i podtrzymywanie zaangażowania wśród odbiorców prezentacji;
- Praca nad własnym wizerunkiem;
- Umiejętność wykorzystania technik stylizacji w biznesie;
- Podniesienie własnych kwalifikacji poprzez poprawę własnego wizerunku.
- Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
- Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
- Gwarancja jakości szkolenia
- Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
- Kontakt z trenerem po szkoleniu
- Kawa, herbata, słodki poczęstunek
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.
- Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
- Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.
Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania napisz lub zadzwoń do nas.
Zapraszamy!
![]() |
![]() |
Opinie
Dodaj opinie
400.00 zł300.00 zł
Bardzo dobre merytorycznie szkolenie. Pani prowadząca świetnie angażowała uczestników.
Bardzo komunikatywna, otwarta Pani prowadząca. Elastyczna jeśli chodzi o prowadzenie szkolenia.
Szkolenie przeprowadzone zostało rzetelnie, zgodnie z ustaleniami. Trenerka była bardzo zaangażowana i otwarta na sugestie uczestników.