• Analiza audytorium i cele prezentacji;
  • Miejsce i czas prezentacji – ramowy układ wystąpienia;
  • Sala, ustawienie krzeseł, niezbędny sprzęt i pomoce dla prowadzącego;
  • Umiejętność charakterystyki grupy, wykorzystanie czynników pozytywnych
  • Czym jest komunikacja w sytuacji prowadzanie wystąpień publicznych;
  • Omówienie najważniejszego modelu komunikacyjnego i jego narzędzi;
  • Ćwiczenie narzędzi komunikacji niewerbalnej: kontakt wzrokowy, gestykulacja, proksemika, mimika oraz postawa ciała;
  • Ćwiczenie narzędzi komunikacji werbalnej;
  • Moderowanie głosem, czyli praca nad emisja głosu, intonacją, dykcją;
  • Ilość słów na slajdzie;
  • Rodzaj trzcionki oraz ustawienie tekstu;
  • Przedstawianie tabel, wykresów i diagramów;
  • Dobór kolorystyki;
  • Zdefiniowanie, czym jest „pierwsze wrażenie” i jakie są jego konsekwencje;
  • Zdobycie umiejętności robienia „dobrego wrażenia” na swoim audytorium;
  • Pozbywanie się stereotypów i uprzedzeń po pierwszym wrażaniu;
  • Wypracowywanie skutecznych sposobów wywierania wpływu na audytorium;
  • Dookreślenie, czym jest wzbudzanie zainteresowania, oraz techniki jego podtrzymywania w trakcie prowadzenia wystąpień;
  • Angażowanie audytorium w trakcie trwania prezentacji – wybrane metody;
  • Zaangażowanie grupy kluczem do poprowadzenia ciekawych prezentacji.
  • Zdefiniowanie 3 najważniejszych elementów: wprowadzenie, rozwinięcie, zamknięcie;
  • Zdefiniowanie, czym jest „dobre wejście” i „efektywne zakończenie”.
  • Analiza, jak przygotować część właściwą, aby zawierała wszystkie merytoryczne kwestie i była jednocześnie interesująca dla słuchaczy;
  • Analiza osobowościowa pod kątem wypracowywania stylu prowadzenia prezentacji;
  • Ćwiczenie różnych stylów komunikacyjnych, niezbędnych w wyborze własnego stylu prowadzenia wystąpień.
  • Ćwiczenia aktywizujące i pobudzające przed głównymi ćwiczeniami;
  • Przypomnienie pierwszego dnia szkolenia;
  • Powtórzenie najważniejszych elementów z pierwszego dnia szkolenia.
  • Typowe cechy i typy urody;
  • Sposoby określania typów urody - analiza kolorystyczna;
  • Makijaż adekwatny do typu urody;
  • Omówienie garderoby: dobór odpowiednich części garderoby do figury, osobowości oraz audytorium.
  • Omówienie preparatów do makijażu, zastosowanie i klasyfikacja kosmetyków;
  • Modelowanie kształtu twarzy: określenie kształtu twarzy, retusz kształtu twarzy, oka, ust, podstawowe techniki makijażu;
  • Techniki kamuflażu blizn, wykwitów, plam. Zasady korekcji kolorem;
  • Dobór makijażu dziennego a wieczorowego;
  • Sposoby radzenia sobie ze stresem i tremą;
  • Techniki antystresowe: oddychanie, metoda „stop”, „monolog wewnętrzny”
  • Umiejętność szukania pozytywnych wzmocnień, niezbędnych przed poprowadzeniem efektywnej prezentacji.
  • Zdobycie umiejętności aktywnego prowadzenia wystąpień: pytania od publiczności;
  • Umiejętność nawiązywania kontaktu z publicznością;
  • Wypracowywanie sposobów radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji;
  • Ćwiczenie w praktyce prowadzenia prezentacji przez uczestników szkolenia;
  • Analiza prezentacji pod kątem merytorycznym i wizualnym;
  • Analiza indywidulanego sposobu prowadzenia wystąpień przez uczestników;
  • Sprzężenia zwrotne informacji;
  • Podsumowanie prezentacji i wyciągnięcie wniosków do pracy na przyszłość.
  • Zdobycie narzędzi niezbędnych przy prowadzeniu profesjonalnych wystąpień i autoprezentacji;
  • Wypracowanie własnego stylu , autoprezentacji;
  • Wykorzystywanie różnych metod radzenia sobie z tremą podczas wystąpień publicznych, rozmów biznesowych;
  • Ćwiczenie w praktyce sposobów prowadzenia ciekawych i efektownych wystąpień publicznych;
  • Wzbudzanie zainteresowania i podtrzymywanie zaangażowania wśród odbiorców prezentacji;
  • Praca nad własnym wizerunkiem;
  • Umiejętność wykorzystania technik stylizacji w biznesie;
  • Podniesienie własnych kwalifikacji poprzez poprawę własnego wizerunku.
  • Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek 

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

 

Opinie
  • Zuza, 2021-02-17 13:09:16:
    Ocena

    Bardzo dobre merytorycznie szkolenie. Pani prowadząca świetnie angażowała uczestników.

  • Ewa, 2021-02-17 13:08:52:
    Ocena

    Bardzo komunikatywna, otwarta Pani prowadząca. Elastyczna jeśli chodzi o prowadzenie szkolenia.

  • Grzegorz, 2021-02-17 13:08:26:
    Ocena

    Szkolenie przeprowadzone zostało rzetelnie, zgodnie z ustaleniami. Trenerka była bardzo zaangażowana i otwarta na sugestie uczestników.

Dodaj opinie
Cena netto
960.00 zł
Czas trwania: 2 d,16 h
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Polski,
Prowadzący Wieloletni certyfikowany trener szkoleń interpersonalnych,
Możliwe opcje szkolenia