Termin | Lokalizacja | Możliwe opcje szkolenia | Cena netto | Wybierz |
---|---|---|---|---|
09.02 - 10.02.2023 | Łódź Pomorska 65 lub zdalnie przez internet. Rozpoczęcie o godz. 9.00 |
1120.00 zł
|
Zapisz się | |
23.03 - 24.03.2023 | Łódź Pomorska 65 lub zdalnie przez internet. Rozpoczęcie o godz. 9.00 |
1120.00 zł
|
Zapisz się |
- Lider w zespole –jego rola, zadania, kompetencje.
- Cechy efektywnego zespołu – zespół zwycięski
- Pożądane cechy menadżera
- Autodiagnoza – analiza mocnych i słabych stron lidera, diagnoza zespołu
- Koordynacja działań zmierzających do osiągnięcia postawionych celów
- Przywództwo jako wpływ wg Jona Maxwella
- 5 poziomów przywództwa
- Lider wg Briana Tracego – przedsiębiorcze myślenie
- Budowanie relacji
- Model efektywnej komunikacji z zespołem
- Siła słów, a komunikacja werbalna i niewerbalna
- Feedback – podstawowe narzędzie lidera
- Konsekwencje nie przestrzegania podstawowych reguł komunikacji
- Bariery w komunikacji
- Analiza własnego stylu komunikowania – mocne i słabe strony
- Diagnoza własnego poziomu asertywności
- Rola empatii
- Komunikat JA, komunikat TY
- Konstruktywna odpowiedź zwrotna,
- Umiejętność odmawiania,
- Reagowanie na emocje,
- Stawianie granic rozwijanie
- Model SMART
- Poziomy delegowania – co? Komu ? Kiedy ?
- Jak delegować by podnosić zaangażowanie i inicjatywę?
- Model Pendeltona - model prowadzenia informacji zwrotnej
- Naprawa błędów
- Co jeśli błędy się powtarzają?
- Kary i nagrody w trakcie realizacji zadania
- Skutki braku asertywnego egzekwowania zadań
- Zapobieganie sytuacjom trudnym
- Główne źródła konfliktów
- Istota i typy konfliktów
- Właściwe zachowanie w sporze
- Asertywne i rozwojowe wykorzystanie konfliktów w pracy zespołu
- Strategie wykorzystywane w sytuacji konfliktowej
- Zarządzanie konfliktem
- Główne metody rozwiązywania konfliktów
- Bariery komunikacyjne, a rozwiązywanie konfliktów.
- Motywatory – co motywuje pracownika w zespole
- System kar i nagród w kierowaniu zespołem
- Zasady motywacji środkami niematerialnymi
- Psychologiczne zasady motywowania
- Konstruktywna informacja zwrotna i ocena – korzyści dla pracownika, zespołu, lidera
- Znaczenie języka w motywowaniu.
- Psychologia rywalizacji / psychologia współpracy
- Matryca zarządzania czasem
- Kontrolowanie własnego czasu i radzenie sobie ze złodziejami czasu
- Techniki planowania czasu
- Delegowanie uprawnień i powierzanie zadań
O tym kursie
Celem szkolenia jest:
- Podniesienie kompetencji managerskich w zakresie kierowania zespołem zorientowanym na realizację celów biznesowych.
- Podniesienie kompetencji w obszarze komunikacji z zespołem.
- Rozwój umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania zespołem.
Profil odbiorcy
Szkolenie skierowane jest do:
- Osób, które na co dzień zarządzają zespołami pracowniczymi.
- Osób, które pragną poznać zasady skutecznego wpływania i realizowania stawianych celów.
- Osób, które pracują jako Menedżerowie, HRBP i Specjaliści realizujący cele i zadania w zespołach.
Czego się nauczysz?
Po szkoleniu uczestnicy będą:
- Umiejętnie kształtować autorytet lidera zespołu.
- Skutecznie zwiększać zaangażowanie pracowników.
- Tworzyć kulturę organizacyjną, w której pracownik stanowi istotną wartość.
- Kreować standardy pracy kierowników i managerów.
- Umiejętnie reagować na trudne sytuacje i konflikty.
- Wiedzieć jakie są style kierowania zespołem.
- Tworzyć partnerskie relacje w zespole.
- Prowadzić otwartą, opartą na szacunku i współpracy komunikację w zespole.
- Efektywnie przekazywać trudne informacji i niepopularnych decyzji.
- Kierować pracą zorientowaną na realizację celów biznesowych.
- Certyfikat ukończenia szkolenia – honorowany na terenie całego kraju
- Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
- Gwarancja jakości szkolenia
- Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
- Kontakt z trenerem po szkoleniu
- Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleniach stacjonarnych)
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.
- Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
- Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.
Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania napisz lub zadzwoń do nas.
Zapraszamy!
![]() |
![]() |
Gadżety do szkolenia (wybór następuje w procesie zapisu na szkolenie)
Opinie
Dodaj opinie
220.00 zł150.00 zł
1120.00 zł960.00 zł
Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie, w miłej atmosferze.
Jak dla mnie najlepsze szkolenie na jakim byłam. Pani Trenerka absolutnie bezkonkurencyjna - fachowa wiedza połączona z bardzo dobrą umiejętnością jej przekazywania.
Prowadząca super. Dziękuję za ogrom informacji przekazanej profesjonalnie.