• Lider w zespole –jego rola, zadania, kompetencje.
  • Cechy efektywnego zespołu – zespół zwycięski
  • Pożądane cechy menadżera
  • Autodiagnoza – analiza mocnych i słabych stron lidera, diagnoza zespołu
  • Koordynacja działań zmierzających do osiągnięcia postawionych celów
  • Przywództwo jako wpływ wg Jona Maxwella
  • 5 poziomów przywództwa
  • Lider wg Briana Tracego – przedsiębiorcze myślenie
  • Budowanie relacji
  • Model efektywnej komunikacji z zespołem
  • Siła słów, a komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Feedback – podstawowe narzędzie lidera
  • Konsekwencje nie przestrzegania podstawowych reguł komunikacji
  • Bariery w komunikacji
  • Analiza własnego stylu komunikowania – mocne i słabe strony
  • Diagnoza własnego poziomu asertywności
  • Rola empatii
  • Komunikat JA, komunikat TY
  • Konstruktywna odpowiedź zwrotna,
  • Umiejętność odmawiania,
  • Reagowanie na emocje,
  • Stawianie granic rozwijanie
  • Model SMART
  • Poziomy delegowania – co? Komu ? Kiedy ?
  • Jak delegować by podnosić zaangażowanie i inicjatywę?
  • Model Pendeltona - model prowadzenia informacji zwrotnej
  • Naprawa błędów
  • Co jeśli błędy się powtarzają?
  • Kary i nagrody w trakcie realizacji zadania
  • Skutki braku asertywnego egzekwowania zadań
  • Zapobieganie sytuacjom trudnym
  • Główne źródła konfliktów
  • Istota i typy konfliktów
  • Właściwe zachowanie w sporze
  • Asertywne i rozwojowe wykorzystanie konfliktów w pracy zespołu
  • Strategie wykorzystywane w sytuacji konfliktowej
  • Zarządzanie konfliktem
  • Główne metody rozwiązywania konfliktów
  • Bariery komunikacyjne, a rozwiązywanie konfliktów.
  • Motywatory – co motywuje pracownika w zespole
  • System kar i nagród w kierowaniu zespołem
  • Zasady motywacji środkami niematerialnymi
  • Psychologiczne zasady motywowania
  • Konstruktywna informacja zwrotna i ocena – korzyści dla pracownika, zespołu, lidera
  • Znaczenie języka w motywowaniu.
  • Psychologia rywalizacji / psychologia współpracy
  • Matryca zarządzania czasem
  • Kontrolowanie własnego czasu i radzenie sobie ze złodziejami czasu
  • Techniki planowania czasu
  • Delegowanie uprawnień i powierzanie zadań

O tym kursie

Celem szkolenia jest:

  • Podniesienie kompetencji managerskich w zakresie kierowania zespołem zorientowanym na realizację celów biznesowych.
  • Podniesienie kompetencji w obszarze komunikacji z zespołem.
  • Rozwój umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania zespołem.

Profil odbiorcy  

Szkolenie skierowane jest do:

  • Osób, które na co dzień zarządzają zespołami pracowniczymi.
  • Osób, które pragną poznać zasady skutecznego wpływania i realizowania stawianych celów.
  • Osób, które pracują jako Menedżerowie, HRBP i Specjaliści realizujący cele i zadania w zespołach.

Czego się nauczysz?

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • Umiejętnie kształtować autorytet lidera zespołu.
  • Skutecznie zwiększać zaangażowanie pracowników.
  • Tworzyć kulturę organizacyjną, w której pracownik stanowi istotną wartość.
  • Kreować standardy pracy kierowników i managerów.
  • Umiejętnie reagować  na trudne sytuacje i konflikty.
  • Wiedzieć jakie są  style kierowania zespołem.
  • Tworzyć partnerskie relacje w zespole.
  • Prowadzić otwartą, opartą na szacunku i współpracy komunikację w zespole.
  • Efektywnie przekazywać trudne informacji i niepopularnych decyzji.
  • Kierować pracą zorientowaną na realizację celów biznesowych.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleniach stacjonarnych)

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

 

Opinie
  • Aga, 2021-02-17 13:07:41:
    Ocena

    Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie, w miłej atmosferze.

  • Ada, 2021-02-04 15:31:17:
    Ocena

    Jak dla mnie najlepsze szkolenie na jakim byłam. Pani Trenerka absolutnie bezkonkurencyjna - fachowa wiedza połączona z bardzo dobrą umiejętnością jej przekazywania.

  • Hania, 2021-02-04 15:30:23:
    Ocena

    Prowadząca super. Dziękuję za ogrom informacji przekazanej profesjonalnie.

Dodaj opinie
Cena netto
1120.00 zł
Czas trwania (dni / godziny dydaktyczne): 2 d,16 h
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Polski,
Prowadzący Wieloletni certyfikowany trener szkoleń interpersonalnych,
Możliwe opcje szkolenia