• Co mówić i jak mówić
  • Świadomość celu w przekazywaniu informacji
  • Ćwiczenia precyzji mówienia
  • Ćwiczenia jasności, przejrzystości i spójności przekazu
  • Stosowanie pytań
  • Stosowanie przykładów
  • Test osobowości Hartmana w kontekście potrzeb i przeszkód poszczególnych Uczestników w komunikacji
  • Określenie własnego stylu w komunikacji
  • Analiza swojego sposobu interakcji z innymi - okno Johari
  • Funkcje komunikacji niewerbalnej
  • Komunikaty niewerbalne – ćwiczenie
  • Komunikaty interakcyjne
  • Emocje w komunikacji niewerbalnej: jak z nich korzystać
  • Zakłócenia komunikacji – ćwiczenie
  • Bariery komunikacyjne
  • Bariery utrudniające słuchanie – ćwiczenie
  • Zakłócenia komunikacji w bliskich relacjach
  • Parafraza, klaryfikacja, zadawanie pytań, ocena, interpretacja - jako techniki znoszące bariery w komunikacji
  • Budowanie przekonań oraz umiejętności sprzyjających nieoceniającemu komunikowaniu
  • Cztery kroki skutecznego słuchania
  • Czym jest aktywne słuchanie
  • 4 uszy i 4 usta w komunikacji
  • Asertywna odmowa, pochwała, krytyka - odgrywanie scenek
  • Asertywne wyrażanie złości
  • Wyrażanie próśb/ poleceń
  • Analiza transakcyjna E. Berne'a
  • Rozwiązywanie konfliktów (style reakcji na konflikt, etapy)
  • Model stylów reakcji na konflikt - test oparty na samoocenie uczestników
  • Techniki wspomagające efektywne zarządzanie konfliktami i ich rozwiązanie
  • Odgrywanie scenek
  • Argumentacja
  • Kontrargumentacja
  • Język korzyści
  • Stosowanie przykładów
  • Stosowanie "pomagaczy" takich jak: diagramy, tabele, wykresy, piktogramy, zdjęcia

O tym kursie

Metody i techniki wykorzystane podczas szkolenia

  • Prezentacja materiału i technik przez trenera
  • Praca własna uczestników
  • Ćwiczenia z kamerą
  • Odgrywanie scenek
  • Coachingowe metody pracy
  • Dyskusja z uczestnikami

Czego się nauczysz?

Po ukończeniu szkolenia Uczestnik:

  • Poprawnie się komunikuje.
  • Dopasowuje komunikat do odbiorcy.
  • Rozumie potrzeby innych.
  • Aktywnie słucha komunikatów.
  • Precyzyjnie i spójnie przekazuje informacje.
  • Precyzyjnie zadaje pytania.
  • Właściwie reaguje w sytuacjach konfliktowych.
  • Zwraca uwagę na przyczyny konfliktu danych.
  • Prezentuje postawę asertywną.
  • Rozumie potrzebę rozwiązywania konfliktów.
  • Argumentuje swoją postawę.
  • Ma świadomość siły przekazu werbalnego i niewerbalnego.
  • Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek 

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

 

Opinie
  • Kasia, 2022-04-21 13:55:45:
    Ocena

    Zdecydowanie polecam, dużo przydatnych informacji.

  • Grzegorz, 2021-09-29 15:28:02:
    Ocena

    Dobrze się tego słuchało.

  • Iga, 2021-03-18 16:02:59:
    Ocena

    Szkolenie oparte na przykładach, zdecydowanie polecam

Dodaj opinie
Cena netto
1120.00 zł
Czas trwania (dni / godziny dydaktyczne): 2 d,16 h
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Polski,
Prowadzący Wieloletni certyfikowany trener szkoleń interpersonalnych,
Możliwe opcje szkolenia