2023-06-05 - Szkolenie MS Excel operacje średniozaawansowane | 2023-06-05 - Szkolenie MS Outlook | 2023-06-05 - Kubernetes Administration (GL360) | 2023-06-06 - AZ- 900T00 Podstawy platformy Microsoft Azure | 2023-06-07 - Szkolenie Python - podstawy programowania | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 10982 Supporting and Troubleshooting Windows 10 | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 20740 Instalacja, przechowywanie i przetwarzanie w systemie Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 20741 Zarządzanie usługami sieciowymi w systemie Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 20742 Zarządzanie tożsamością w Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 20743 Aktualizacja umiejętności do MCSA: Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 20744 Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie MD-100T00 Windows Client | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z WS-011 Administracja Windows Server 2019 | 2023-06-12 - Szkolenie AZ-800T00 Administering Windows Server Hybrid Core Infrastructure | 2023-06-12 - Szkolenie AZ-801T00 Configuring Windows Server Hybrid Advanced Services | 2023-06-12 - Szkolenie MS 55324 Installation, Storage and Compute with Windows Server 2016 | 2023-06-12 - MS 55342 Supporting and Troubleshooting Windows 11 | 2023-06-12 - Szkolenie MS 55351 Zarządzanie tożsamością w Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie MS 55382 Installation, Storage, and Compute with Windows Server | 2023-06-12 - HPE Ezmeral Runtime Enterprise Administration
  • Jak skutecznie dbać o własne i szanować cudze prawa
  • Dlaczego warto być asertywnym?
  • Odróżnienie zachowań asertywnych od uległych i agresywnych.
  • Praca nad poczuciem własnej wartości: indywidualny swot- (ćwiczenie indywidualne)
  • Asertywna autoprezentacja (rejestracja własnej autoprezentacji oraz jej analiza)
  • Wizerunek zewnętrzny pracownika jako wizytówka instytucji
  • Wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny instytucjielementem wpływającym na jakość obsługi klienta
  • Wpływ pierwszego wrażenia pracownika instytucji na relację z klientem
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w kontakcie z klientem instytucji
  • Rozpoznawanie typów osobowościowych klientów
  • Świadomość przewagi ograniczeń własnego typu osobowości
  • Motywowanie i dobór reakcji czterostrefowy model zachowań
  • Samopostrzeganie i ocena innych w zależności od typu osobowości
  • Cele, diagnoza, dostrojenie do rozmówcy, wpływ, nastawienia
  • Efektywne wywieranie wpływu na osoby o różnych typach osobowości
  • Osobowość pracownika instytucji w kontakcie z klientem
  • Przyczyny niezadowolenia klientów
  • Reagowanie na emocje i zażalenia
  • Profesjonalizm w radzeniu sobie z obiekcjami i sprzeciwem
  • Radzenie sobie z manipulacją i krytyką
  • Wyjaśnianie obiekcji klienta
  • Umiejętność zachowania się w sytuacjach konfliktowych
  • Asertywne odmawianie i proszenie
  • Kiedy można, a kiedy nawet trzeba powiedzieć „nie”?
  • Kulturalne upominanie klienta
  • Przekazywanie klientowi złych wiadomości
  • Korzyści i ryzyko związane z przyjęciem postawy asertywnej, agresywnej lub uległej
  • Zestawy technik postępowania w trudnych, konfliktowych sytuacjach
  • Przyczyny powstawania konfliktów
  • Przewidywanie i wczesne diagnozowanie potencjalnego konfliktu
  • Przewartościowanie sytuacji konfliktowych
  • Postawy wobec sytuacji konfliktowych
  • Efektywne zachowania w konfliktach
  • Postawa asertywna w sytuacji konfliktu
  • Zachowania asertywne jako techniki wywierania wpływu i obrony przed presją
  • Rozpoznawanie emocji klienta i kontrolowanie własnych emocji
  • Rodzaje asertywności
  • Kontrolowanie uczuć i emocji
  • Zachowanie asertywne
  • Asertywna odmowa
  • Reagowanie na atak i krytykę

O tym kursie

Celem tego szkolenia jest rozwój umiejętności w zakresie asertywności.

Profil odbiorcy

Szkolenie dla:

  • Osób, które chcą czuć się komfortowo z samym sobą, wyznaczając granice innym.
  • Osób, które chcą wypracować optymalne sposoby komunikacji z trudnym klientem.
  • Osób, które chcą przeciwdziałać konfliktom, a jeśli one powstaną skutecznie z nimi walczą.

Czego się nauczysz?

Po szkoleniu Uczestnicy będą:

  •  Wyrażać własne zdanie  i stawiać granice w sposób, który będzie budował ich autorytet i sprzyjał relacjom interpersonalnym.
  •  Egzekwować polecenia, potrzeby i oczekiwania wobec współpracowników, jak i przełożonych podwładnych oraz klientów utrzymując jednocześnie dobre relacje.
  •  Wpływać na zmiany i zachowania innych przy użyciu zasad i technik konstruktywnej informacji zwrotnej.
  •  Odmawiać w sytuacjach niekomfortowych dla nich.
  •  Nie ulegać naciskom i presji ze strony innych.
  •  Świadomie rezygnować z uległości wobec innych, wywierających na nich naciski.
  •  Właściwie reagować w sytuacjach konfliktowych.
  •  Wyznaczać granice chroniące nasz komfort.
  •  Zachowywać się naturalnie dla siebie i czuć się z tym komfortowo.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleniach stacjonarnych)

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

 

Opinie
  • Maria, 2023-05-05 10:56:48:
    Ocena

    Bardzo dobra organizacja szkolenia.

  • Asia, 2022-07-25 13:09:32:
    Ocena

    'Prowadząca SUPER Ogromna wiedza, precyzja w przekazywaniu, wiedza podana w sposób usystematyzowany.

  • Kasia, 2022-06-29 09:47:44:
    Ocena

    Pani Agnieszka jest super trenerem. Wzięłam sobie jej rady do serca.

  • Ania, 2021-02-04 15:09:28:
    Ocena

    Dziękuję za wyczerpujące szkolenie

Dodaj opinie
Cena netto
960.00 zł
Czas trwania (dni / godziny dydaktyczne): 2 d,16 h
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Polski,
Prowadzący Wieloletni certyfikowany trener szkoleń interpersonalnych,
Możliwe opcje szkolenia