Termin Lokalizacja Możliwe opcje szkolenia Cena netto Wybierz
22.12 - 23.12.2022 Łódź Pomorska 65 lub zdalnie przez internet. Rozpoczęcie o godz. 9.00
1120.00 zł1100.00 zł
Zapisz się
  • Jak skutecznie dbać o własne i szanować cudze prawa
  • Dlaczego warto być asertywnym?
  • Odróżnienie zachowań asertywnych od uległych i agresywnych.
  • Praca nad poczuciem własnej wartości: indywidualny swot- (ćwiczenie indywidualne)
  • Asertywna autoprezentacja (rejestracja własnej autoprezentacji oraz jej analiza)
  • Wizerunek zewnętrzny pracownika jako wizytówka instytucji
  • Wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny instytucjielementem wpływającym na jakość obsługi klienta
  • Wpływ pierwszego wrażenia pracownika instytucji na relację z klientem
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w kontakcie z klientem instytucji
  • Rozpoznawanie typów osobowościowych klientów
  • Świadomość przewagi ograniczeń własnego typu osobowości
  • Motywowanie i dobór reakcji czterostrefowy model zachowań
  • Samopostrzeganie i ocena innych w zależności od typu osobowości
  • Cele, diagnoza, dostrojenie do rozmówcy, wpływ, nastawienia
  • Efektywne wywieranie wpływu na osoby o różnych typach osobowości
  • Osobowość pracownika instytucji w kontakcie z klientem
  • Przyczyny niezadowolenia klientów
  • Reagowanie na emocje i zażalenia
  • Profesjonalizm w radzeniu sobie z obiekcjami i sprzeciwem
  • Radzenie sobie z manipulacją i krytyką
  • Wyjaśnianie obiekcji klienta
  • Umiejętność zachowania się w sytuacjach konfliktowych
  • Asertywne odmawianie i proszenie
  • Kiedy można, a kiedy nawet trzeba powiedzieć „nie”?
  • Kulturalne upominanie klienta
  • Przekazywanie klientowi złych wiadomości
  • Korzyści i ryzyko związane z przyjęciem postawy asertywnej, agresywnej lub uległej
  • Zestawy technik postępowania w trudnych, konfliktowych sytuacjach
  • Przyczyny powstawania konfliktów
  • Przewidywanie i wczesne diagnozowanie potencjalnego konfliktu
  • Przewartościowanie sytuacji konfliktowych
  • Postawy wobec sytuacji konfliktowych
  • Efektywne zachowania w konfliktach
  • Postawa asertywna w sytuacji konfliktu
  • Zachowania asertywne jako techniki wywierania wpływu i obrony przed presją
  • Rozpoznawanie emocji klienta i kontrolowanie własnych emocji
  • Rodzaje asertywności
  • Kontrolowanie uczuć i emocji
  • Zachowanie asertywne
  • Asertywna odmowa
  • Reagowanie na atak i krytykę

O tym kursie

Celem tego szkolenia jest rozwój umiejętności w zakresie asertywności.

Profil odbiorcy

Szkolenie dla:

  • Osób, które chcą czuć się komfortowo z samym sobą, wyznaczając granice innym.
  • Osób, które chcą wypracować optymalne sposoby komunikacji z trudnym klientem.
  • Osób, które chcą przeciwdziałać konfliktom, a jeśli one powstaną skutecznie z nimi walczą.

Czego się nauczysz?

Po szkoleniu Uczestnicy będą:

  •  Wyrażać własne zdanie  i stawiać granice w sposób, który będzie budował ich autorytet i sprzyjał relacjom interpersonalnym.
  •  Egzekwować polecenia, potrzeby i oczekiwania wobec współpracowników, jak i przełożonych podwładnych oraz klientów utrzymując jednocześnie dobre relacje.
  •  Wpływać na zmiany i zachowania innych przy użyciu zasad i technik konstruktywnej informacji zwrotnej.
  •  Odmawiać w sytuacjach niekomfortowych dla nich.
  •  Nie ulegać naciskom i presji ze strony innych.
  •  Świadomie rezygnować z uległości wobec innych, wywierających na nich naciski.
  •  Właściwie reagować w sytuacjach konfliktowych.
  •  Wyznaczać granice chroniące nasz komfort.
  •  Zachowywać się naturalnie dla siebie i czuć się z tym komfortowo.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleniach stacjonarnych)

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

 

Gadżety do szkolenia (wybór następuje w procesie zapisu na szkolenie)
Lenovo TAB 4 10 LTE (czarny) - 400zł

System operacyjny   Android 7.0 Nougat.
Wyświetlacz   10,1 cala, 1280 x 800 pikseli.
Procesor   Qualcomm Snapdragon 425, 1.4 GHz.
Pojemność   16 GB.
Pamięć RAM   2 GB.
Modem   LTE.

Microsoft ARC Touch Mouse BT ELG-00006

Towarzysz podróży dla komputera z Windows 10
Smukła, lekka i poręczna mysz Microsoft Arc Mouse idealnie pasuje do dłoni i łatwo mieści się w torbie po złożeniu na płasko. Następna generacja bestselerowej myszy Arc Touch Bluetooth Mouse, mysz Microsoft Arc Mouse, charakteryzuje się licznymi udoskonaleniami, w tym możliwością przewijania tak w pionie, jak i w poziomie. Podłączana przez Bluetooth.

Kompaktowa, lekka i gotowa do podróży
Ultrakompaktową i lekką mysz Microsoft Arc Mouse można zabrać ze sobą wszędzie — nie jest ciężka ani nie ma wymiarów tradycyjnej myszy. Wystarczy złożyć ją na płasko, by zmieściła się w kieszeni lub torbie.

Pendrive 16 GB - 30zł

Pendrive

Opinie
  • Asia, 2022-07-25 13:09:32:
    Ocena

    'Prowadząca SUPER Ogromna wiedza, precyzja w przekazywaniu, wiedza podana w sposób usystematyzowany.

  • Kasia, 2022-06-29 09:47:44:
    Ocena

    Pani Agnieszka jest super trenerem. Wzięłam sobie jej rady do serca.

  • Ania, 2021-02-04 15:09:28:
    Ocena

    Dziękuję za wyczerpujące szkolenie

Dodaj opinie
Czas trwania (dni / godziny dydaktyczne): 2 d,16 h
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Polski,
Prowadzący Wieloletni certyfikowany trener szkoleń interpersonalnych,
Możliwe opcje szkolenia