- Jak skutecznie dbać o własne i szanować cudze prawa
- Dlaczego warto być asertywnym?
- Odróżnienie zachowań asertywnych od uległych i agresywnych.
- Praca nad poczuciem własnej wartości: indywidualny swot- (ćwiczenie indywidualne)
- Asertywna autoprezentacja (rejestracja własnej autoprezentacji oraz jej analiza)
- Wizerunek zewnętrzny pracownika jako wizytówka instytucji
- Wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny instytucjielementem wpływającym na jakość obsługi klienta
- Wpływ pierwszego wrażenia pracownika instytucji na relację z klientem
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w kontakcie z klientem instytucji
- Rozpoznawanie typów osobowościowych klientów
- Świadomość przewagi ograniczeń własnego typu osobowości
- Motywowanie i dobór reakcji czterostrefowy model zachowań
- Samopostrzeganie i ocena innych w zależności od typu osobowości
- Cele, diagnoza, dostrojenie do rozmówcy, wpływ, nastawienia
- Efektywne wywieranie wpływu na osoby o różnych typach osobowości
- Osobowość pracownika instytucji w kontakcie z klientem
- Przyczyny niezadowolenia klientów
- Reagowanie na emocje i zażalenia
- Profesjonalizm w radzeniu sobie z obiekcjami i sprzeciwem
- Radzenie sobie z manipulacją i krytyką
- Wyjaśnianie obiekcji klienta
- Umiejętność zachowania się w sytuacjach konfliktowych
- Asertywne odmawianie i proszenie
- Kiedy można, a kiedy nawet trzeba powiedzieć „nie”?
- Kulturalne upominanie klienta
- Przekazywanie klientowi złych wiadomości
- Korzyści i ryzyko związane z przyjęciem postawy asertywnej, agresywnej lub uległej
- Zestawy technik postępowania w trudnych, konfliktowych sytuacjach
- Przyczyny powstawania konfliktów
- Przewidywanie i wczesne diagnozowanie potencjalnego konfliktu
- Przewartościowanie sytuacji konfliktowych
- Postawy wobec sytuacji konfliktowych
- Efektywne zachowania w konfliktach
- Postawa asertywna w sytuacji konfliktu
- Zachowania asertywne jako techniki wywierania wpływu i obrony przed presją
- Rozpoznawanie emocji klienta i kontrolowanie własnych emocji
- Rodzaje asertywności
- Kontrolowanie uczuć i emocji
- Zachowanie asertywne
- Asertywna odmowa
- Reagowanie na atak i krytykę
- Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
- Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
- Gwarancja jakości szkolenia
- Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
- Kontakt z trenerem po szkoleniu
- Kawa, herbata, słodki poczęstunek
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.
- Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
- Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.
Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania napisz lub zadzwoń do nas.
Zapraszamy!
![]() |
![]() |
Opinie
Dodaj opinie
400.00 zł300.00 zł
Dziękuję za wyczerpujące szkolenie