Szkolimy
i audytujemy od ponad 22 lat.

Szkolimy i audytujemy od ponad 21 lat.

ITIL 4 Specialist: Business Relationship Management (BRM)

Opinie
(0)
Dane szkolenia
Czas trwania
3 dni, 24 godzin
Poziom trudności
Możliwe opcje szkolenia
Zamów to szkolenie w Twojej firmie
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Szkolenie certyfikowane ITIL
Język szkolenia
polski
Szkolenie Szkolenie Cena katalogowa od 2650,00 zł netto (3259,50 zł brutto) Pozostałe ceny
Zaproponuj miejsce i termin
Informacje ogólne

Technology has transformed the way we work, socialize, purchase goods, and interact with services, fuelling new behaviours, demands and experiences. Consumers and users now expect more, which puts pressure on providers to deliver higher quality IT-enabled products and services at a quicker pace.

Business relationship management (BRM) is often named as one of the most needed ITSM practices, but rarely among the most developed. An IT service provider simply cannot exist without establishing and managing relationships with business sponsors and customers, and yet business relationships are often left under-managed.

Despite popular belief that IT and business should always be strategic partners, in reality different organizations need different types of service relationships with IT. A shared vision of the role of digital technology within the wider business is the most important factor of these relationships, even if this role is not strategic.

This module has been created to help organizations develop better service relationships between IT and business, whether these are basic relationships, cooperation, or strategic partnerships based on close collaboration.

Audience

• Anyone involved in building and maintaining relationships between IT and the business

• Candidates who wish to take the ITIL 4 Business Relationship Management qualification

Course objectives

The ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management module provides candidates with:

• An understanding of the key concepts, principles, value and challenges of the Business Relationship Management practice

• Best practice guidance from the strategic as well as day-to-day perspectives on how to apply in practice concepts, including stakeholder analysis and management of requirements, BRM roles and responsibilities, models and techniques, and service relationships. 

Konspekt

Module 1: Key Concepts of Business Relationship Management

• Purpose of business relationship management

• Service relationships

• Stakeholders

• Practice success factors

• Challenges of business relationship management

 

Module 2: Business Relationship Management Models

• Service journeys

• Business relationship management models

• Business relationship management techniques

 

Module 3: Business Relationship Management Value Streams and Processes

• Service value chain

• Value streams

• Business relationship management processes

• Integrating business relationship management into value stream

 

Module 4: Business Relationship Management Roles, Skills and Organizational Considerations

• Positioning business relationship management in the organization

• Key roles

• Business relationship management skills and competencies

 

Module 5: Information and Technology to Support Business Relationship Management

• Key inputs and outputs of the practice

• Key business relationship management tools

 

Module 6: The Role of Partners and Suppliers in Business Relationship Management

• Understanding the complexity of service relationships

• Understanding the dependencies of business relationship management on third parties

 

Module 7: Developing Business Relationship Management Capability

• ITIL maturity model

• Applying capability criteria business relationship management capability development

• Key metrics and methods for improving business relationship management capability

 

Module 8: Exam Preparation

Pokaż więcej
Wymagania

Prerequisites

There are no prerequisites for the ITIL 4 Extension Modules. However, candidates must have attended an accredited training course for this module.

W cenę szkolenia wliczono
  • Autoryzowane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
  • Obiad  (w przypadku szkoleń stacjonarnych)

 

Firma NT GROUP Sp.  z o.o. jest Autoryzowanym partnerem firmy HPE

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Dofinansowanie

Zachęcamy do skorzystania z możliwości dofinansowania szkoleń oferowanych przez naszą firmę. Dostępne rozwiązania:

  • Wsparcie z Funduszy Europejskich (BUR) nawet do 85% na usługi rozwojowe dla przedsiębiorstw oraz osób indywidualnych.
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego do 100% wartości szkolenia na kształcenia pracowników i pracodawców.

 

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji. Oferujemy pełne wsparcie w tym procesie.  

Zapraszamy!

 

 Dofinansowanie szkoleń KFS

 Dofinasowanie szkoleń PARP

 

Powiązane szkolenia
Szkolenie certyfikowane ITIL
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 2650,00 zł netto (3259,50 zł brutto)
3 dni / 24 godzin
oceny
Szkolenie certyfikowane ITIL
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 1150,00 zł netto (1414,50 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Szkolenie autoryzowane VMWare
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 4500,00 zł netto (5535,00 zł brutto)
3 dni / 24 godzin
oceny
Szkolenie certyfikowane ITIL
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 2650,00 zł netto (3259,50 zł brutto)
3 dni / 24 godzin
oceny
Szkolenie certyfikowane ITIL
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 3250,00 zł netto (3997,50 zł brutto)
3 dni / 24 godzin
oceny
Szkolenie certyfikowane ITIL
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 2650,00 zł netto (3259,50 zł brutto)
3 dni / 24 godzin
oceny
Bestsellery
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 490,00 zł netto (602,70 zł brutto)
2 dni / 8 godzin
oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 10-02-2025 09:00

Cena katalogowa: 960,00 zł netto (1180,80 zł brutto)
Cena promocyjna: od 850,00 zł netto (1045,50 zł brutto)
2 dni / 12 godzin
22 oceny
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 950,00 zł netto (1168,50 zł brutto)
1 dzień / 8 godzin
oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 06-02-2025 09:00

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 690,00 zł netto (848,70 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
55 oceny
Przygotowuje do egzaminu Pearson VUE
Szkolenie autoryzowane Microsoft

Najbliższy termin: 05-02-2025 09:00

Cena katalogowa: 2500,00 zł netto (3075,00 zł brutto)
3 dni / 24 godzin
oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 530,00 zł netto (651,90 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
1 oceny
Możliwe terminy szkoleń
Zaproponuj miejsce i termin
Opinie
(0)
Dodaj
Dane szkolenia
  • Czas trwania: 3 dni , 24 godzin
  • Poziom trudności:
  • Język: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Prowadzący
  • Możliwe opcje szkolenia:
    Zamów to szkolenie w Twojej firmie
    Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
    Szkolenie certyfikowane ITIL