Moduł 1: Przegląd aplikacji Microsoft Teams
W module dotyczącym przeglądu aplikacji Microsoft Teams uczestnicy zapoznają się z ogólnym przeglądem aplikacji Microsoft Teams, w tym architekturą Teams oraz powiązanymi obciążeniami usługi Office 365. Otrzymają również przegląd zabezpieczeń i zgodności w aplikacji Microsoft Teams oraz przegląd sposobów zarządzania aplikacją Microsoft Teams.
Lekcje:
- Przegląd aplikacji Microsoft Teams
- Przegląd zabezpieczeń i zgodności w aplikacji Microsoft Teams
- Przegląd zarządzania aplikacją Microsoft Teams
Lab: Zarządzanie rolami i tworzenie zespołów
- Przygotowanie ról zespołów i licencji
- Utworzenie nowego zespołu
Moduł 2: Wdrażanie zarządzania, zabezpieczeń i zgodności w aplikacji Microsoft Teams
Podczas wdrażania zarządzania, zabezpieczeń i zgodności w aplikacji Microsoft Teams, uczestnicy zaplanują i skonfigurują zarządzanie dla grup Microsoft 365, w tym polityki wygasania i nazewnictwa. Następnie wdrożą zabezpieczenia, konfigurując dostęp warunkowy, wieloskładnikowe uwierzytelnianie lub zarządzanie zagrożeniami dla aplikacji Microsoft Teams. W końcu wdrożą zgodność dla aplikacji Microsoft Teams, korzystając z polityk DLP, przypadków eDiscovery lub polityk nadzoru.
Lekcje:
- Wdrażanie zarządzania cyklem życia dla aplikacji Microsoft Teams
- Wdrażanie zabezpieczeń dla aplikacji Microsoft Teams
- Wdrażanie zgodności dla aplikacji Microsoft Teams
Lab: Konfiguracja zabezpieczeń i zgodności dla zespołów i treści
- Wdrażanie zarządzania cyklem życia dla aplikacji Microsoft Teams
- Wdrażanie zabezpieczeń dla aplikacji Microsoft Teams
- Wdrażanie zgodności dla aplikacji Microsoft Teams
Moduł 3: Przygotowanie środowiska do wdrożenia aplikacji Microsoft Teams
W module dotyczącym przygotowania środowiska do wdrożenia aplikacji Microsoft Teams, zaplanują oni aktualizację z programu Skype for Business do aplikacji Microsoft Teams, ocenią ścieżki aktualizacji z współistnieniem i trybami aktualizacji, zarządzają migracjami spotkań oraz konfigurują ustawienia współistnienia i aktualizacji. Następnie zaplanują i skonfigurują ustawienia sieciowe dla aplikacji Microsoft Teams, a na koniec wdrożą i zarządzają punktami końcowymi aplikacji Microsoft Teams.
Lekcje:
- Aktualizacja z programu Skype for Business do aplikacji Microsoft Teams
- Planowanie i konfigurowanie ustawień sieciowych dla aplikacji Microsoft Teams
- Wdrożenie i zarządzanie punktami końcowymi aplikacji Microsoft Teams
Lab: Przygotowanie środowiska dla zespołów
- Obliczenie możliwości sieciowych
- Ocena profili konfiguracji
- Dostarczanie zasobów dla zespołu
Moduł 4: Wdrażanie i zarządzanie zespołami
Podczas wdrażania i zarządzania zespołami, uczestnicy nauczą się tworzyć i zarządzać zespołami, zarządzać członkostwem oraz dostępem dla użytkowników zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
Lekcje:
- Tworzenie i zarządzanie zespołami
- Zarządzanie członkostwem
- Zarządzanie dostępem dla użytkowników zewnętrznych
Lab: Zarządzanie zespołami
- Zarządzanie zasobami zespołu
- Zarządzanie udostępnianiem i dostępem
Moduł 5: Zarządzanie współpracą w aplikacji Microsoft Teams
Podczas zarządzania współpracą w aplikacji Microsoft Teams, uczestnicy będą zarządzać doświadczeniami z czatu i współpracy, takimi jak ustawienia zespołu lub polityki tworzenia kanałów prywatnych. Na koniec będą zarządzać ustawieniami dla aplikacji Microsoft Teams, takimi jak polityki konfiguracji aplikacji, aplikacje, boty i łączniki w aplikacji Microsoft Teams lub opublikowanie niestandardowej aplikacji w aplikacji Microsoft Teams.
Lekcje:
- Zarządzanie doświadczeniami czatu i współpracy
- Zarządzanie ustawieniami dla aplikacji Microsoft Teams
Lab: Modyfikacja ustawień współpracy dla zespołów
- Konfiguracja polityk kanałów i wiadomości
- Zarządzanie ustawieniami aplikacji dla zespołu
Moduł 6: Zarządzanie komunikacją w aplikacji Microsoft Teams
Ten kurs kończy się zarządzaniem komunikacją w aplikacji Microsoft Teams. Uczestnicy dowiedzą się, jak zarządzać doświadczeniami z wydarzeniami na żywo i spotkaniami, zarządzać numerami telefonów lub systemem telefonicznym dla aplikacji Microsoft Teams, a na koniec jak rozwiązywać problemy związane z dźwiękiem, wideo i klientem.
Lekcje:
- Zarządzanie doświadczeniami z wydarzeniami na żywo i spotkaniami
- Zarządzanie numerami telefonów
- Zarządzanie systemem telefonicznym dla aplikacji Microsoft Teams
- Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem, wideo i klientem
Lab: Modyfikacja ustawień komunikacji dla zespołów
- Konfiguracja polityk spotkań
- Zarządzanie systemem telefonicznym dla aplikacji Microsoft Teams
- Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem, wideo i klientem