- Co jeśli nie stać nas na grafika?
- Czy warto zainwestować 50 zł miesięcznie w program Canva?
- Co możemy w nim zrobić i jak szybko?
- Przykłady grafik i video.
- Jak sprawdzać efektywność Twojej komunikacji?
- Jak za darmo podglądać konkurencję?
- Jak zrobić to przy pomocy płatnych zewnętrznych narzędzi (Sprout Social, Buffer)?
- Dlaczego trzeba się polubić z Creatorem Studio?
- Co można tam znaleźć?
- Dlaczego tam powinieneś ustawiać wszystkie posty?
- Czy można równolegle obsługiwać z niego Instagram?
- Jak stworzyć poprawnie wydarzenie?
- Czym różni się wersja online od offline?
- Czy można wyedytować wszystkie elementy po opublikowaniu?
- Jakie aplikacje trzeba mieć na smartfonie?
- Do czego służy Business Suite, a do czego Creator Studio?
- Czy do komunikacji biznesowej wystarczy nam zwykła aplikacja Facebooka?
- Czy posty z urządzenia mobilnego mają lepsze zasięgi od postów wrzucanych z desktopu?
- Jak korzystać z Fb Live Producer?
- Jak zaplanować live?
- Jak przeprowadzić jego próbę (zarówno na profilu prywatnym, jak i fanpage’u) ?
- Co możemy przetestować na mobile, a co na komputerze?
- Jak zrobić live'a na kilka naszych kanałów jednocześnie?
- Funkcjonalności programu Restream.
- Jak się przygotować do nagrania?
- Dlaczego wystarczy smartfon?
- Jak ustawić światło, dźwięk, na jakiej wysokości zamocować kamerę?
- Jak stać, jak mówić, gdzie patrzeć?
- Jak poprawnie dodawać video?
- Jak dodawać napisy automatycznie - z jakich programów korzystać, oszczędzając sobie czas na żmudne wstukiwanie tekstów ręcznie.
- Co zrobić gdy pojawi się hejt lub krytyka?
- Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych?
- Co to jest zasada 5P i jak się zachować w czasie medialnej burzy?
- Jak reagować w mediach społecznościowych?
- Jak nie dać się oszukać zewnętrznym agencjom, które promują Wam płatne treści?
- Jak patrzeć im na ręce?
- Jakie są możliwości Menedżera Reklam?
- Czy wiesz, że możesz ustawić reklamę na osoby odwiedzające Twoją stronę www, albo które kliknęły w Twoje wydarzenie, albo że można stworzyć listę użytkowników podobnych do Twoich prawdziwych klientów?
Czego się nauczysz?
- Funkcjonowania Internetu i mediów społecznościowych.
- Owned media – dlaczego warto?
- Obsługi fanpage’a krok po kroku – od ustawień po dostępne formaty.
- Najnowszych trendów dotyczących video, grup czy live’ów.
- Komunikacji dwukierunkowej, umiejętności słuchania swoich Klientów lub fanów.
- Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
- Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
- Gwarancja jakości szkolenia
- Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
- Kontakt z trenerem po szkoleniu
- Kawa, herbata, słodki poczęstunek
- Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
- Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
- Gwarancja jakości szkolenia
- Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
- Kontakt z trenerem po szkoleniu
- Kawa, herbata, słodki poczęstunek przy szkoleniach stacjonarnych
-
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.
- Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
- Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.
Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania napisz lub zadzwoń do nas.
Zapraszamy!
![]() |
![]() |
Opinie
Dodaj opinie
1120.00 zł960.00 zł
Brak dodanych opinii