Szkolimy
i audytujemy od ponad 21 lat.

Szkolimy i audytujemy od ponad 21 lat.

Szkolenie - Social media

Opinie
(0)
Dane szkolenia
Czas trwania
2 dni, 16 godzin
Poziom trudności
Możliwe opcje szkolenia
Szkolenie stacjonarne w siedzibie NTG.
Gwarancja jakości każdego szkolenia.
Możliwość szkolenia zdalnego przez internet
Zamów to szkolenie w Twojej firmie
Język szkolenia
polski
Szkolenie Szkolenie Cena katalogowa od 960,00 zł netto (1180,80 zł brutto) Pozostałe ceny
Zaproponuj miejsce i termin
Informacje ogólne
Konspekt

1.Wprowadzenie:

  • Cele i znaczenie komunikacji zewnętrznej w urzędzie.
  • Rodzaje i płaszczyzny komunikacji zewnętrznej w urzędzie.
  • Bariery komunikacyjne.
  • Odbiorcy procesu komunikacji zewnętrznej.

 

2. Media Społecznościowe - nowy standard komunikacji

  • Skąd bierze się fenomen społeczności w Internecie?
  • Social Media istnieją od zawsze – krótka historia internetowych społeczności
  • Czy media społecznościowe są naprawdę potrzebne firmom/organizacjom?
  • Główne zalety mediów społecznościowych w porównaniu z tradycyjnymi kanałami komunikacji
  • Social media a „reklama, jaką znamy”
  • Dlaczego media społecznościowe należy traktować poważnie: strategia komunikacji, dobór kanałów, odpowiednie wyszkolenie personelu (zarówno odpowiadającego bezpośrednio za komunikację w Social Media, jak i pozostałych pracowników)

 

3. Jak skutecznie porozumiewać się w Internecie?

  • Podstawowe zasady efektywnej komunikacji
  • Język Internetu, czyli które z tych zasad najlepiej sprawdzają się i mają największe znaczenie w komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych?
  • Formy komunikowania. Luz i kontrowersja – kiedy się sprawdzają, a kiedy są nie na miejscu?
  • Mapa empatii - co klient widzi, czuje, mówi, słyszy, myśli?
  • Jak zniechęcić użytkowników – case studiem
  • Elementy savoir-vivru dotyczące komunikacji zewnętrznej.
  • Poprawność językowa i jej znaczenie dla komunikacji zewnętrznej urzędu.
  • Elementy asertywności w procesie komunikacji zewnętrznej
  • Case studies – przykłady dobrych praktyk.

 

4. Facebook

  • Facebook – za i przeciw
  • Oblicza Facebooka (dostosowanie komunikacji do charakteru działalności)
  • Fanpage czy grupa? Czy zakładanie profilu firmy jest zawsze najlepszą drogą?
  • Facebook nie zawsze mile widziany – ryzyka bezpośrednie i pośrednie
  • Ćwiczenie praktyczne – dobór działań na Facebooku do zaproponowanego profilu organizacji

 

5. Blog

  • Dlaczego blog jest przydatnym narzędziem budowania wizerunku marki?
  • Formalny czy nieformalnie?
  • Kto powinien pisać bloga – dostosowanie nadawcy-„autora” do specyfiki firmy/branży
  • Przykłady udanych blogów
  • Mikroblogi - Czym są mikroblogi i w jaki sposób należy z nich korzystać? (omówienie specyfiki najpopularniejszych platform: Twitter, przekrój pozostałych ważniejszych narzędzi)
  •  

6. Jak działać na forach internetowych?

  • Czy trzeba za wszelką cenę być obecnym na wszystkich znanych nam forach? Czyli jak zbudować strategię działań, jak zdywersyfikować kanały
  • Czego unikać – co budzi niechęć, znużenie i agresję użytkowników?
  • Nie tylko wpisy użytkowników – czyli kilka słów o reklamie i sponsoringu forów

 

7. Masz wiadomość - podstawy skutecznego e-mail marketingu w ujęciu społecznościowym

  • Podstawowe zasady i dobre praktyki e-mail marketingu w praktyce – przygotowanie oraz weryfikacja dobrych baz odbiorców, unikanie spamu (i zarzutów o spamowanie), utrzymanie i retencja
  • Jak konstruować kampanie newsletterowe w taki sposób, aby odbiorcy chcieli dzielić się wiadomościami ze znajomymi

 

8. Społeczność w ruchu - mobilne technologie w służbie Social Media

  • Mobilny internet = mobilne społeczności
  • Omówienie podstawowych platform (iPhone, Android, iPad i tablety)
  • Możliwości wykorzystania kanałów mobilnych – omówienie potencjalnie przydatnych narzędzi wraz z przykładami praktycznymi – teraźniejszość i przyszłość

 

9. Pracownik firmy w mediach społecznościowych

  • Jak wybrać odpowiedniego „człowieka od Internetu” – pożądane cechy i predyspozycje, określenie zasad pracy, trudny wybór: pracownik, czy agencja?
  • Jak nasi pracownicy mogą nam pomóc w działaniach w Social Media, a jak mogą nam zaszkodzić?
  • PODSUMOWANIE - Wyciągamy wnioski – czyli jak sprawdzić, czy nasze działania przynoszą zamierzone korzyści?
Pokaż więcej
W cenę szkolenia wliczono
  • Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek 

 

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Dofinansowanie

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

 

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

PARP Grupa PFR logo-RGB-duze - Polskie Towarzystwo Polityki Społecznej
Egzaminy

 

 

Powiązane szkolenia
Gwarancja jakości każdego szkolenia.
Możliwość szkolenia zdalnego przez internet
Szkolenie stacjonarne w siedzibie NTG.
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 950,00 zł netto (1168,50 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
6 oceny
Gwarancja jakości każdego szkolenia.
Możliwość szkolenia zdalnego przez internet
Szkolenie stacjonarne w siedzibie NTG.
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 960,00 zł netto (1180,80 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Gwarancja jakości każdego szkolenia.
Możliwość szkolenia zdalnego przez internet
Szkolenie stacjonarne w siedzibie NTG.
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 950,00 zł netto (1168,50 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Bestsellery
Gwarancja jakości każdego szkolenia.
Możliwość szkolenia zdalnego przez internet

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 490,00 zł netto (602,70 zł brutto)
2 dni / 8 godzin
oceny
Gwarancja jakości każdego szkolenia.

Najbliższy termin: 20-05-2024 08:00

Cena katalogowa: 750,00 zł netto (922,50 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Gwarancja jakości każdego szkolenia.
Możliwość szkolenia zdalnego przez internet

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 490,00 zł netto (602,70 zł brutto)
2 dni / 8 godzin
oceny
Gwarancja jakości każdego szkolenia.
Możliwość szkolenia zdalnego przez internet
Szkolenie stacjonarne w siedzibie NTG.
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 23-05-2024 09:00

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 690,00 zł netto (848,70 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
37 oceny
Gwarancja jakości każdego szkolenia.
Możliwość szkolenia zdalnego przez internet
Szkolenie stacjonarne w siedzibie NTG.
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 960,00 zł netto (1180,80 zł brutto)
Cena promocyjna: od 850,00 zł netto (1045,50 zł brutto)
2 dni / 12 godzin
19 oceny
Gwarancja jakości każdego szkolenia.
Możliwość szkolenia zdalnego przez internet
Przygotowuje do egzaminu Pearson VUE
Szkolenie autoryzowane Microsoft
Szkolenie stacjonarne w siedzibie NTG.

Najbliższy termin: 12-08-2024 09:00

Cena katalogowa: 2500,00 zł netto (3075,00 zł brutto)
3 dni / 24 godzin
oceny
Możliwe terminy szkoleń
Zaproponuj miejsce i termin
Opinie
(0)
Dodaj
Dane szkolenia
  • Czas trwania: 2 dni , 16 godzin
  • Poziom trudności:
  • Język: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Prowadzący
  • Możliwe opcje szkolenia:
    Szkolenie stacjonarne w siedzibie NTG.
    Gwarancja jakości każdego szkolenia.
    Możliwość szkolenia zdalnego przez internet
    Zamów to szkolenie w Twojej firmie