• Cele i znaczenie komunikacji zewnętrznej w urzędzie.
  • Rodzaje i płaszczyzny komunikacji zewnętrznej w urzędzie.
  • Bariery komunikacyjne.
  • Odbiorcy procesu komunikacji zewnętrznej.
  • Skąd bierze się fenomen społeczności w Internecie?
  • Social Media istnieją od zawsze – krótka historia internetowych społeczności
  • Czy media społecznościowe są naprawdę potrzebne firmom/organizacjom?
  • Główne zalety mediów społecznościowych w porównaniu z tradycyjnymi kanałami komunikacji
  • Social media a „reklama, jaką znamy”
  • Dlaczego media społecznościowe należy traktować poważnie: strategia komunikacji, dobór kanałów, odpowiednie wyszkolenie personelu (zarówno odpowiadającego bezpośrednio za komunikację w Social Media, jak i pozostałych pracowników)
  • Podstawowe zasady efektywnej komunikacji
  • Język Internetu, czyli które z tych zasad najlepiej sprawdzają się i mają największe znaczenie w komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych?
  • Formy komunikowania. Luz i kontrowersja – kiedy się sprawdzają, a kiedy są nie na miejscu?
  • Mapa empatii - co klient widzi, czuje, mówi, słyszy, myśli?
  • Jak zniechęcić użytkowników – case studiem
  • Elementy savoir-vivru dotyczące komunikacji zewnętrznej.
  • Poprawność językowa i jej znaczenie dla komunikacji zewnętrznej urzędu.
  • Elementy asertywności w procesie komunikacji zewnętrznej
  • Case studies – przykłady dobrych praktyk.
  • Facebook – za i przeciw
  • Oblicza Facebooka (dostosowanie komunikacji do charakteru działalności)
  • Fanpage czy grupa? Czy zakładanie profilu firmy jest zawsze najlepszą drogą?
  • Facebook nie zawsze mile widziany – ryzyka bezpośrednie i pośrednie
  • Ćwiczenie praktyczne – dobór działań na Facebooku do zaproponowanego profilu organizacji
  • Dlaczego blog jest przydatnym narzędziem budowania wizerunku marki?
  • Formalny czy nieformalnie?
  • Kto powinien pisać bloga – dostosowanie nadawcy-„autora” do specyfiki firmy/branży
  • Przykłady udanych blogów
  • Mikroblogi - Czym są mikroblogi i w jaki sposób należy z nich korzystać? (omówienie specyfiki najpopularniejszych platform: Twitter, przekrój pozostałych ważniejszych narzędzi)
  • Czy trzeba za wszelką cenę być obecnym na wszystkich znanych nam forach? Czyli jak zbudować strategię działań, jak zdywersyfikować kanały
  • Czego unikać – co budzi niechęć, znużenie i agresję użytkowników?
  • Nie tylko wpisy użytkowników – czyli kilka słów o reklamie i sponsoringu forów
  • Podstawowe zasady i dobre praktyki e-mail marketingu w praktyce – przygotowanie oraz weryfikacja dobrych baz odbiorców, unikanie spamu (i zarzutów o spamowanie), utrzymanie i retencja
  • Jak konstruować kampanie newsletterowe w taki sposób, aby odbiorcy chcieli dzielić się wiadomościami ze znajomymi
  • Mobilny internet = mobilne społeczności
  • Omówienie podstawowych platform (iPhone, Android, iPad i tablety)
  • Możliwości wykorzystania kanałów mobilnych – omówienie potencjalnie przydatnych narzędzi wraz z przykładami praktycznymi – teraźniejszość i przyszłość
  • Jak wybrać odpowiedniego „człowieka od Internetu” – pożądane cechy i predyspozycje, określenie zasad pracy, trudny wybór: pracownik, czy agencja?
  • Jak nasi pracownicy mogą nam pomóc w działaniach w Social Media, a jak mogą nam zaszkodzić?
  • PODSUMOWANIE - Wyciągamy wnioski – czyli jak sprawdzić, czy nasze działania przynoszą zamierzone korzyści?

Podczas szkolenia zostaną omówione sposoby korzystania z mediów społecznościowych dla specyficznych potrzeb tworzenia dobrego wizerunku instytucji publicznych.

Uczestnicy dowiedzą się jak używać nowoczesnych narzędzi internetowych, aby skutecznie promować osiągnięcia i plany jednostek samorządowych.

  • Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek 

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

 

 

Opinie
  • Brak dodanych opinii
Dodaj opinie
Cena netto
600.00 zł
Czas trwania: 2 d,16 h
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Angielski,
Prowadzący Wieloletni certyfikowany trener szkoleń interpersonalnych,
Atrybuty