SharePoint to narzędzie do współpracy w samym sercu. Jego głównym celem jest ułatwienie użytkownikom wyszukiwania i udostępniania informacji, a w program SharePoint wbudowanych jest wiele funkcji, które to ułatwiają. Funkcja systemu bibliotecznego SharePoint może stanowić doskonałą alternatywę dla tradycyjnego serwera plików. Listy programu SharePoint mogą być łatwą do zaprojektowania i łatwą w użyciu alternatywą dla udostępniania plików arkuszy kalkulacyjnych lub bardziej formalnych tabel bazy danych. Zarówno listy, jak i biblioteki można dostosowywać i rozszerzać, aby zapewnić ulepszony wygląd i funkcjonalność, takie jak chociażby kalendarze i blogi. Cała ta współpraca może odbywać się za pośrednictwem interfejsu przeglądarki, a w niektórych przypadkach poprzez integrację z aplikacjami Microsoft Office.

 

Lekcje

  • Wersje programu SharePoint
  • Układ witryny zespołu i nawigacja
  • Układ
  • Nawigacja

Laboratorium: Ćwiczenia

  • Nawigacja w witrynie zespołu

 

Po ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili:

  • Rozumieć wersje programu SharePoint
  • Zrozumieć hierarchię witryn SharePoint.
  • Zrozumieć układ witryny zespołu.
  • Zrozumieć układ witryny zespołu.

Listy są podstawowym blokiem konstrukcyjnym programu SharePoint, który umożliwia użytkownikom przechowywanie i przeglądanie danych. SharePoint jest dostępny „po wyjęciu z pudełka” z wieloma wstępnie zdefiniowanymi szablonami list, które są łatwe w użyciu. Listy można dodatkowo dostosowywać, dodając kolumny do przechowywania niemal dowolnego rodzaju informacji. Ponadto kolumny list mogą być weryfikowane, a także łączone między innymi listami. Listy to bardzo elastyczne i potężne narzędzie w SharePoint.

 

Lekcje

  • Tworzenie aplikacji przy użyciu szablonów list
  • Tworzenie list
  • Tworzenie list przy użyciu szablonów list
  • Lista kolumn
  • Tworzenie kolumn list
  • Walidacja kolumny
  • Walidacja kolumny listy

Laboratorium: Ćwiczenia

  • Praca z listami witryn zespołu
  • Tworzenie list i kolumn niestandardowych

 

Po ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili:

  • Rozumieć szablony list.
  • Pracować z domyślnymi listami w witrynie zespołu.
  • Utworzyć nową listę na podstawie szablonu listy.
  • Utworzyć własną listę.
  • Dodawać kolumny do listy.
  • Kontrolować i zatwierdzać dane wejściowe w polach list.

Biblioteki programu SharePoint mają te same cechy, co listy programu SharePoint, takie jak na przykład kolumny, widoki i walidacja. To, co wyróżnia biblioteki SharePoint, to fakt, że każdy element w bibliotece ma dokument bazowy. Tak więc, oprócz danych przechowywanych w kolumnach biblioteki, dokument przechowuje własne dane w oparciu o typ dokumentu. Ze względu na dodatkowe dane, które mogą być przechowywane w kolumnach, które można wykorzystać do filtrowania i wyszukiwania, a także funkcje, takie jak przechowywanie wersji, biblioteki są uważane za doskonały zamiennik bardziej tradycyjnego systemu serwera plików. Biblioteki są, podobnie jak listy, podstawowym blokiem konstrukcyjnym w witrynie programu SharePoint.

 

Lekcje

  • Szablony bibliotek
  • Tworzenie bibliotek
  • Tworzenie biblioteki dokumentów i dodawanie kolumn
  • Tworzenie biblioteki zasobów
  • Zarządzanie dokumentami i wersjonowanie
  • Wyrejestrowywanie dokumentów
  • Usuwanie i przywracanie dokumentów
  • Wersjonowanie

Laboratorium: Ćwiczenia

  • Praca z bibliotekami witryn zespołu
  • Tworzenie bibliotek
  • Wersjonowanie dokumentów

 

Po ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili:

  • Tworzyć nowe biblioteki za pomocą szablonów bibliotecznych.
  • Dodawać kolumny do biblioteki..
  • Wyrejestrować dokumenty do edycji.
  • Usuwać i przywracać dokumenty z bibliotek dokumentów.
  • Włączać przechowywanie wersji w bibliotece.
  • Przywrócić dokument biblioteki do wcześniejszej wersji.

Widoki zapewniają elastyczny system wyświetlania list i danych biblioteki programu SharePoint w czytelny i łatwy w użyciu sposób. Każda lista i biblioteka programu SharePoint może mieć wiele utworzonych i skonfigurowanych widoków, a niektóre szablony list i bibliotek mają wstępnie skonfigurowane specjalne widoki. Widoki można definiować do użytku osobistego lub wspólnego..

 

Lekcje

  • Widoki domyślne
  • Przeglądanie widoków domyślnych
  • Widoki niestandardowe
  • Jak utworzyć widok niestandardowy

Laboratorium: Ćwiczenia

  • Praca z widokami
  • Tworzenie widoków publicznych i osobistych

 

Po ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili:

  • Używać domyślnych widoków wbudowanych w listy i biblioteki.
  • Tworzyć wspólne widoki.
  • Konfigurować widoki.
  • Ustawić domyślny widok listy lub biblioteki.

Jedną z bardziej przydatnych funkcji SharePoint jest możliwość integracji z aplikacjami Microsoft Office. Prawie każda aplikacja pakietu Office oferuje pewien poziom integracji z SharePoint, niezależnie od tego, czy jest to proste, takie jak użycie arkusza kalkulacyjnego Excel do utworzenia nowej listy, czy też bardziej funkcjonalne, takie jak integracja z Outlookiem. Niektóre funkcje integracji wzbogacają to, co jest dostępne online za pośrednictwem przeglądarki, podczas gdy inne umożliwiają dostęp do zawartości programu SharePoint w trybie offline, na przykład w środowisku komputera przenośnego. W tej lekcji wykorzystamy serię przewodników i ćwiczeń, aby pokazać, w jaki sposób każda aplikacja pakietu Office może zostać zintegrowana z SharePoint.

 

Zwróć uwagę, że w tym rozdziale omówiono integrację z pakietem Office zainstalowanym lokalnie na komputerze łączącym się z SharePoint. Office Online Server to wersja pakietu Office oparta na przeglądarce, która umożliwia tworzenie i modyfikowanie dokumentów biurowych. Dzięki SharePoint 2019 Office Online Server można zintegrować i jest uważany za niezbędny element wielu instalacji programu SharePoint. Ponieważ jest to produkt odrębny od programu SharePoint, nie jest on objęty tym kursem.

 

Lekcje

  • Integracja z Excelem
  • Integracja z Outlookiem
  • Integracja dostępu

 

Po ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili:

  • Utworzyć listę z arkusza kalkulacyjnego Excel.
  • Utworzyć alert w programie Outlook

Dostęp do całej zawartości programu SharePoint można uzyskać za pośrednictwem witryny. Witryna SharePoint jest kontenerem dla list i bibliotek oraz stanowi punkt wyjścia dla podstawowej administracji. Zawartość, listy, biblioteki oraz podstawowy wygląd i styl witryny są początkowo określane przez szablon witryny użyty do utworzenia witryny.

 

Lekcje

  • Szablony witryn
  • Tworzenie witryn
  • Tworzenie witryny zespołu
  • Nawigacja w witrynie
  • Zarządzanie nawigacją w witrynie

Laboratorium: Ćwiczenia

  • Tworzenie witryn zespołu
  • Tworzenie obszaru roboczego spotkania
  • Tworzenie witryny blogu

 

Po ukończeniu tego modułu studenci będą potrafili:

  • Zrozumieć, czym są szablony witryn.
  • Zrozumieć różne typy szablonów witryn, które pojawiają się „po wyjęciu z pudełka” w różnych wersjach.
  • Utworzyć nową witrynę przy użyciu szablonów witryn.
  • Utworzyć witrynę projektu.
  • Utworzyć witrynę zespołu.
  • Utworzyć witrynę społecznościową.
  • Utworzyć witrynę Blog.
  • Zarządzać witrynami wymienionymi na górnym pasku łączy.

O tym kursie

Kurs Wprowadzenie do SharePoint 2019 jest przeznaczony dla użytkowników końcowych pracujących w środowisku SharePoint 2019. Jest to skrócona wersja pełnego kursu dla użytkowników końcowych programu SharePoint i jest przeznaczona dla osób, które nie mają doświadczenia z SharePoint, a które nie będą odpowiedzialne za zarządzanie witryną SharePoint.

Profil odbiorcy

Ten kurs jest przeznaczony dla użytkowników końcowych pracujących w środowisku SharePoint 2019.

Stanowisko: Programista

Zdobyte umiejętności:

Umiejętność poruszania się po witrynie zespołu programu SharePoint 2019.

Umiejętność tworzenia listy SharePoint.

Umiejętność dostosowywania listy programu SharePoint.

Umiejętność tworzenia biblioteki SharePoint.

Umiejętność zarządzania wersjami dokumentów w bibliotece.

Umiejętność tworzenia listy i widoków bibliotek programu SharePoint.

Umiejętność zintegrowania aplikacji Office Outlook i Excel z SharePoint 2019.

 

brak wymagań

  • Certyfikat Microsoft
  • Autoryzowane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (Skillpipe)
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Notatnik, długopis (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
  • Obiad (w przypadku szkoleń stacjonarnych)

Firma jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym MICROSOFT Silver Learning
Możesz u nas podejść do egzaminu
Pearson VUE

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

 

 

 

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

 

Przewidziany egzamin do szkolenia:  

Zapisz się na egzamin już dzisiaj! Kontakt do Centrum Egzaminacyjnego: mjezionek@ntg.pl tel: 502 147 093 lub zapisz się przy pomocy formularza

Opinie
  • Brak dodanych opinii
Dodaj opinie
Cena netto
675.00 zł
Czas trwania: 1 d,8 h
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Angielski,
Prowadzący Certyfikowany trener Microsoft, Wieloletni trener Microsoft,
Możliwe opcje szkolenia