2022-10-03 - Szkolenie Adobe Photoshop - projektowanie i obróbka zdjęć. Poziom zaawansowany. | 2022-10-03 - Szkolenie AZ-500 Technologie zabezpieczeń platformy Microsoft Azure | 2022-10-03 - Szkolenie AZ-040T00 Automating Administration with PowerShell | 2022-10-03 - Szkolenie MS-203T00 Microsoft 365 Messaging | 2022-10-03 - Szkolenie MS 55324 Installation, Storage and Compute with Windows Server 2016 | 2022-10-04 - Szkolenie Python - podstawy programowania | 2022-10-04 - Szkolenie 55286 SharePoint 2019 Power User | 2022-10-05 - Szkolenie Skuteczny lider - poziomy przywództwa | 2022-10-06 - Szkolenie MS Project. Zarządzanie projektami. | 2022-10-06 - Szkolenie MS Excel - operacje zaawansowane | 2022-10-06 - Szkolenie MS Word - operacje zaawansowane | 2022-10-10 - Szkolenie Adobe Illustrator - podstawy | 2022-10-10 - Szkolenie zgodne z MS 20765 wdrażanie i udostępnianie bazy danych SQL | 2022-10-10 - Szkolenie zgodne z MS 20742 Zarządzanie tożsamością w Windows Server 2016 | 2022-10-10 - Szkolenie MS Word - operacje średnio-zaawansowane | 2022-10-10 - Szkolenie AZ-204T00 Developing Solutions for Microsoft Azure | 2022-10-10 - Szkolenie zgodne z MS-030T00 Office 365 Administrator | 2022-10-10 - Szkolenie SC-900T00 Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals | 2022-10-10 - Szkolenie PL-200T00 Microsoft Power Platform Functional Consultant | 2022-10-10 - Szkolenie DP-420T00 Designing and Implementing Cloud-Native Applications Using Microsoft Azure Cosmos DB
  • Wartość i współtworzenie wartości
  • Organizacje, dostawcy usług, odbiorcy usług i inne zainteresowane strony
  • Produkty i usługi
  • Relacje usługowe
  • Organizacje i ludzie
  • Informacja i technologia
  • Partnerzy i dostawcy
  • Strumienie wartości i procesy
  • Zasady przewodnie ITIL
  • Zarządzanie
  • Łańcuch wartości usług
  • Praktyki zarządzania ITIL
  • Ciągłe doskonalenie

    • Ogólne praktyki zarządzania

    • Praktyki zarządzania usługami

    • Techniczne praktyki zarządzania

  • Plan
  • Uczestnictwo
  • Projekt i transformacja
  • Kształtowanie
  • Realizacja i wsparcie
  • Korekta
  • Przegląd 15 praktyk
  • Szczegółowe omówienie 7 praktyk

Kurs obejmuje najlepsze praktyki pracy z ITIL 4 na poziomie podstawowym. Uczniowie poznają system wartości usług (SVS), cztery wymiary zarządzania usługami, łańcuch wartości usług, 7 zasad przewodnich i praktyki zarządzania usługami.
ITIL 4 to nienakazowa, najlepsza w branży praktyka zapewniająca niezależną od dostawcy, niezależną od technologii pracę w celu sprostania wyzwaniom związanym z zarządzaniem usługami poprzez przekształcenie wielu uznanych praktyk ITSM w szerszym kontekście doświadczeń klientów, a także obejmujące nowe sposoby pracy, takie jak Lean, Agile i DevOps

Dla kogo?

  • Menedżerowie biznesowi, właściciele procesów biznesowych
  • Właściciele procesów biznesowych lub dowolna osoba posiadająca kontakt z biznesem z organizacjami IT
  • Osoby nowe w ITIL, które muszą zapoznać się z podstawowymi zasadami ITIL 4 oraz jak stosować koncepcje zarządzania usługami  w celu tworzenia wartości dla klientów
  • Profesjonaliści IT już pracujący z najlepszymi praktykami ITIL, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat nowych praktyk zarządzania usługami praktyk zarządzania usługami w ITIL 4
  • Inne osoby pracujące w organizacji IT w tym:
    • Pracownicy IT obsługujący duże, złożone i hybrydowe centra danych, zainteresowani poprawą szybkością, jakością i kosztem usług IT
    • Sprzedawcy, dostawcy i partnerzy IT
    • Kierownicy IT i kadra zarządzająca IT
    • Osoby pracujące w innych działach IT

Po pomyślnym ukończeniu tego kursu, kandydaci będą potrafili:

  • Wyjaśnić cztery wymiary zarządzania usługami oraz jak są wykorzystywane do wspierania zrównoważonego podejścia w tworzeniu nowych wartości
  • Opisać system wartości usług (SVS) oraz dowiedzieć się w jaki sposób SVS zapewnia współtworzenie wartości z biznesem
  • Zrozumieją i wdrożą łańcuch wartości usług ITIL
  • Zdobędą wiedzę niezbędną do przygotowania i przystąpienia do egzaminu na certyfikat ITIL 4 Foundation
  • Autoryzowany certyfikat producenta
  • Certyfikowany egzamin ITIL4 Fundation
  • Autoryzowane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
  • Obiad

Firma NT GROUP Sp.  z o.o. jest Autoryzowanym partnerem firmy HPE

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

 

W cenie szkolenia jest wliczony koszt egzaminu: ITIL® 4 Foundation - Online Exam Voucher.

 

Opinie
  • Brak dodanych opinii
Dodaj opinie
Cena netto
1980.00 zł
Czas trwania (dni / godziny dydaktyczne): 2 d,16 h
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Angielski,
Prowadzący Certyfikowany Trener ITIL,
Możliwe opcje szkolenia