Termin | Lokalizacja | Możliwe opcje szkolenia | Cena netto | Wybierz |
---|---|---|---|---|
13.04 - 14.04.2023 | Łódź Pomorska 65 lub zdalnie przez internet. Rozpoczęcie o godz. 9.00 |
2600.00 zł
|
Zapisz się | |
19.06 - 20.06.2023 | Łódź Pomorska 65 lub zdalnie przez internet. Rozpoczęcie o godz. 9.00 |
2600.00 zł
|
Zapisz się | |
13.07 - 14.07.2023 | Łódź Pomorska 65 lub zdalnie przez internet. Rozpoczęcie o godz. 9.00 |
2600.00 zł
|
Zapisz się |
- Wartość i współtworzenie wartości
- Organizacje, dostawcy usług, odbiorcy usług i inne zainteresowane strony
- Produkty i usługi
- Relacje usługowe
- Organizacje i ludzie
- Informacja i technologia
- Partnerzy i dostawcy
- Strumienie wartości i procesy
- Zasady przewodnie ITIL
- Zarządzanie
- Łańcuch wartości usług
- Praktyki zarządzania ITIL
- Ciągłe doskonalenie
-
-
Ogólne praktyki zarządzania
-
Praktyki zarządzania usługami
-
Techniczne praktyki zarządzania
-
- Plan
- Uczestnictwo
- Projekt i transformacja
- Kształtowanie
- Realizacja i wsparcie
- Korekta
- Przegląd 15 praktyk
- Szczegółowe omówienie 7 praktyk
Kurs obejmuje najlepsze praktyki pracy z ITIL 4 na poziomie podstawowym. Uczniowie poznają system wartości usług (SVS), cztery wymiary zarządzania usługami, łańcuch wartości usług, 7 zasad przewodnich i praktyki zarządzania usługami.
ITIL 4 to nienakazowa, najlepsza w branży praktyka zapewniająca niezależną od dostawcy, niezależną od technologii pracę w celu sprostania wyzwaniom związanym z zarządzaniem usługami poprzez przekształcenie wielu uznanych praktyk ITSM w szerszym kontekście doświadczeń klientów, a także obejmujące nowe sposoby pracy, takie jak Lean, Agile i DevOps
Dla kogo?
- Menedżerowie biznesowi, właściciele procesów biznesowych
- Właściciele procesów biznesowych lub dowolna osoba posiadająca kontakt z biznesem z organizacjami IT
- Osoby nowe w ITIL, które muszą zapoznać się z podstawowymi zasadami ITIL 4 oraz jak stosować koncepcje zarządzania usługami w celu tworzenia wartości dla klientów
- Profesjonaliści IT już pracujący z najlepszymi praktykami ITIL, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat nowych praktyk zarządzania usługami praktyk zarządzania usługami w ITIL 4
- Inne osoby pracujące w organizacji IT w tym:
- Pracownicy IT obsługujący duże, złożone i hybrydowe centra danych, zainteresowani poprawą szybkością, jakością i kosztem usług IT
- Sprzedawcy, dostawcy i partnerzy IT
- Kierownicy IT i kadra zarządzająca IT
- Osoby pracujące w innych działach IT
Po pomyślnym ukończeniu tego kursu, kandydaci będą potrafili:
- Wyjaśnić cztery wymiary zarządzania usługami oraz jak są wykorzystywane do wspierania zrównoważonego podejścia w tworzeniu nowych wartości
- Opisać system wartości usług (SVS) oraz dowiedzieć się w jaki sposób SVS zapewnia współtworzenie wartości z biznesem
- Zrozumieją i wdrożą łańcuch wartości usług ITIL
- Zdobędą wiedzę niezbędną do przygotowania i przystąpienia do egzaminu na certyfikat ITIL 4 Foundation
- Autoryzowany certyfikat producenta
- Certyfikowany egzamin ITIL4 Fundation
- Autoryzowane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
- Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
- Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
- Obiad
Firma NT GROUP Sp. z o.o. jest Autoryzowanym partnerem firmy HPE
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.
- Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
- Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.
Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania napisz lub zadzwoń do nas.
Zapraszamy!
![]() |
![]() |
W cenie szkolenia jest wliczony koszt egzaminu: ITIL® 4 Foundation - Online Exam Voucher.
Brak dodanych opinii