- Rola Zarządzania usługami we współczesnym biznesie?
- Historia ITIL
- Informacje na temat egzaminu
- Nowe elementy w ITILv4
- Lean
- Agile
- DevOps
- Kanban
- Scrum
- Definicja Zarządzania usługami
- Usługa i wartość usługi
- Organizacja, Dostawca usług, Konsument
- Interesariusze
- Produkty i usługi
- Relacje usługowe
- Wyniki, rezultaty
- Ryzyko i koszty
- Użyteczność i gwarancja
- Pojęcie Strumienia wartości
- Organizacja
- Technologie i informacja
- Dostawcy i partnerzy
- Strumienie wartości i procesy
- Wskazówki przewodnie
- Nadzór
- Łańcuch Wartości Usług
- Ciągłe Doskonalenie
- Praktyki
- Skoncentruj się na wartości
- Zacznij tam gdzie jesteś
- Pracuj iteracyjnie z informacją zwrotną
- Współpracuj i promuj przejrzystość
- Myśl i działaj holistycznie
- Stosuj proste i praktyczne rozwiązania
- Optymalizuj i automatyzuj
- Planowanie
- Doskonalenie
- Angażowanie
- Projektowanie i przekazanie
- Pozyskiwanie i tworzenie
- Dostarczanie i wsparcie
- Dlaczego Praktyki?
- Wybrane Praktyki Ogólne
- Ciągłe Doskonalenie
- Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji
- Zarządzanie Relacjami
- Zarządzanie Dostawcami
- Wybrane Praktyki Zarządzania Usługami
- Zarządzanie Poziomem Usług
- Umożliwienie Zmian
- Zarządzanie Wydaniem
- Zarządzanie Konfiguracją Usług
- Zarządzanie Zasobami
- Zarządzanie Incydentami
- Zarządzanie Problemami
- Monitorowanie i Zarządzanie Zdarzeniami
- Service Desk
- Zarządzanie Wnioskami Usługowymi
- Wybrane Praktyki Technicznego Zarządzania Usługami
- Zarządzanie Wdrożeniem
Kadra zarządzająca w działach IT, pracownicy działów IT, kierownicy i pracownicy działów wsparcia (helpdesk), kadra zarządzająca i pracownicy firm IT. Wszyscy zainteresowani przygotowaniem do egzaminu na certyfikat ITIL Foundation.
Zapoznanie uczestników szkolenia z metodyką ITIL na poziomie podstawowym. Przekazanie wiedzy zgodnej z wymaganiami egzaminu na certyfikat ITIL 4 Foundation. Przygotowanie uczestników do pracy w działach IT zarządzanych zgodnie z zaleceniami ITIL.
Po zakończeniu szkolenia można podejść do certyfikowanego egzaminu ITIL4. Egzamin można zamówić w procesie zapisu na szkolenie. Koszt egzaminu to 1000zł netto.
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- Przygotowanie do egzaminu.
- Gwarancja jakości szkolenia
- Kontakt z trenerem po szkoleniu
- Firma posiada wpis w Urzędzie Miasta Łodzi jako placówka kształcenia ustawicznego.
Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.
- Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
- Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.
Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania napisz lub zadzwoń do nas.
Zapraszamy!
![]() |
![]() |
Brak dodanych opinii