Podniesienie kompetencji managerskich w zakresie kierowania zespołem zorientowanym na realizację celów biznesowych,
Podniesienie kompetencji w obszarze komunikacji z zespołem,
Rozwój umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania zespołem i tworzenia zwycięskich zespołów.
Korzyści dla uczestników - Po szkoleniu Uczestnicy będą:
umiejętnie kształtować autorytet lidera zespołu,
skutecznie zwiększać zaangażowanie pracowników,
tworzyć kulturę organizacyjną, w której pracownik stanowi istotną wartość,
kreować standardy pracy kierowników i managerów,
umiejętnie reagować na trudne sytuacje i konflikty,
wiedzieć jakie są style kierowania zespołem,
tworzyć partnerskie relacje w zespole,
prowadzić otwartą, opartą na szacunku i współpracy komunikację w zespole,
efektywnie przekazywać trudne informacji i niepopularnych decyzji,
kierować pracą zorientowaną na realizację celów biznesowych.
Szkolenie / Warsztat skierowane jest do:
1.Osób, które na co dzień zarządzają zespołami pracowniczymi,
2.Osób, które pragną poznać zasady skutecznego wpływania i realizowania stawianych celów,
3.Osób, które pracują jako Menedżerowie, HRBP i Specjaliści realizujący cele i zadania w zespołach.
Konspekt
1. Być liderem co to znaczy?
Lider w zespole –jego rola, zadania, kompetencje,
Cechy efektywnego zespołu – zespół zwycięski,
Pożądane cechy menadżera,
Autodiagnoza – analiza mocnych i słabych stron lidera, diagnoza zespołu,
Koordynacja działań zmierzających do osiągnięcia postawionych celów,
Przywództwo jako wpływ wg Jona Maxwella,
5 poziomów przywództwa,
Lider wg Briana Tracego – przedsiębiorcze myślenie.
2. Komunikacja - podstawowe narzędzie lidera w budowaniu zespołu
Budowanie relacji,
Model efektywnej komunikacji z zespołem,
Siła słów, a komunikacja werbalna i niewerbalna,
Feedback – podstawowe narzędzie lidera,
Konsekwencje nie przestrzegania podstawowych reguł komunikacji,
Bariery w komunikacji,
Analiza własnego stylu komunikowania – mocne i słabe strony.
3. Rozwój potencjału indywidualnego
4. Postawa asertywna
Diagnoza własnego poziomu asertywności,
Rola empatii,
Komunikat JA, komunikat TY,
Konstruktywna odpowiedź zwrotna,
Umiejętność odmawiania,
Reagowanie na emocje,
Stawianie granic rozwijanie.
5. Zasady skutecznego delegowania zadań
Model SMART,
Poziomy delegowania – co? Komu ? Kiedy ?
Jak delegować by podnosić zaangażowanie i inicjatywę?
6. Zasady udzielania informacji zwrotnej, jako narzędzie menedżera
Model Pendeltona - model prowadzenia informacji zwrotnej,
Naprawa błędów,
Co jeśli błędy się powtarzają?
Kary i nagrody w trakcie realizacji zadania.
7. Egzekwowanie zadań
Skutki braku asertywnego egzekwowania zadań,
Zapobieganie sytuacjom trudnym.
8. Konflikt w zespole
Główne źródła konfliktów,
Istota i typy konfliktów,
Właściwe zachowanie w sporze,
Asertywne i rozwojowe wykorzystanie konfliktów w pracy zespołu,
Strategie wykorzystywane w sytuacji konfliktowej,
Zarządzanie konfliktem,
Główne metody rozwiązywania konfliktów,
Bariery komunikacyjne, a rozwiązywanie konfliktów.
9. Motywowanie w zarządzaniu zespołem
Motywatory – co motywuje pracownika w zespole,
System kar i nagród w kierowaniu zespołem,
Zasady motywacji środkami niematerialnymi,
Psychologiczne zasady motywowania,
Konstruktywna informacja zwrotna i ocena – korzyści dla pracownika, zespołu, lidera,
Znaczenie języka w motywowaniu,
Psychologia rywalizacji / psychologia współpracy.
10. Efektywne planowanie czasu - Zarządzanie czasem
Matryca zarządzania czasem,
Kontrolowanie własnego czasu i radzenie sobie ze złodziejami czasu,
Techniki planowania czasu,
Delegowanie uprawnień i powierzanie zadań.
11. Coaching - narzędzie w ręku lidera
Pokaż więcej
W cenę szkolenia wliczono
Certyfikat ukończenia szkolenia – honorowany na terenie całego kraju
Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
Gwarancja jakości szkolenia
Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
Kontakt z trenerem po szkoleniu
Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleniach stacjonarnych)
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
Dofinansowanie
Zachęcamy do skorzystania z możliwości dofinansowania szkoleń oferowanych przez naszą firmę. Dostępne rozwiązania:
Wsparcie z Funduszy Europejskich (BUR) nawet do 85% na usługi rozwojowe dla przedsiębiorstw oraz osób indywidualnych.
Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego do 100% wartości szkolenia na kształcenia pracowników i pracodawców.
Skontaktuj się z nami,aby uzyskać więcej informacji. Oferujemy pełne wsparcie w tym procesie.
Zapraszamy!
Opinie
Hania04-02-2021 15:30:23
Ocena:
Prowadząca super. Dziękuję za ogrom informacji przekazanej profesjonalnie.
Ada04-02-2021 15:31:17
Ocena:
Jak dla mnie najlepsze szkolenie na jakim byłam. Pani Trenerka absolutnie bezkonkurencyjna - fachowa wiedza połączona z bardzo dobrą umiejętnością jej przekazywania.
Aga17-02-2021 13:07:41
Ocena:
Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie, w miłej atmosferze.
Joanna15-01-2024 13:12:38
Ocena:
Bardzo dobre szkolenie - czas upłynął mi bardzo szybko.
Polecam !!