• Jak zacząć, co musisz wiedzieć?
  • Jakie narzędzia i korzyści daje Facebook firmom? Specyfika komunikacji na Facebooku Jakie informacje zamieszczać?
  • Jak określić grupę docelową? Jak do niej dotrzeć? Historie sukcesów na Facebooku
  • Realizacja celów: sprzedaż, wizerunek, aktywność Jak pozyskać pierwszych fanów?
  • Skąd czerpać informacje o Twoich fanach?
  • Jak interpretować statystyki?
  • Jak przygotować strategię działania w social media i dlaczego to ważne.
  • Co to jest content marketing?
  • Na czym się skupić przy tworzeniu postów Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Co publikować na Facebooku?
  • ..I kiedy to robić?
  • Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
  • Marketing w grupach
  • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik Jak wzbogacać swoje posty?
  • Konkursy
  • Wszystko, co musisz wiedzieć o video na Facebooku Przykłady świetnych treści na Facebooku Skąd brać materiały do tworzenia treści?
  • Narzędzia do Tworzenia treści i zarządzania nimi, czyli jak oszczędzać swój czas!
  • Dlaczego i kiedy prowadzić oba kanały? Co warto wiedzieć o instagramie?
  • Integracja Facebooka i Instagrama
  • Jak robić zdjęcia: smartfonem, prostym aparatem?
  • Filtry, emocji, naklejki - co to jest?
  • Hashtagi, oznaczenia i kogo obserwować!
  • Dlaczego trzeba reklamować się na Facebooku
  • Podstawy Menadżera reklam FB
  • Rodzaje reklam - ich formatów
  • Grupy odbiorców, standardowe i niestandardowe.
  • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją
  • Inne narzędzia warte uwagi
  • Jak patrzeć na statystyki
  • Ile naprawdę kosztuje reklama na Facebooku
  • Dobre praktyki na facebooku, gdzie bywać, co robić Jak ugasić ogień w komentarzach, czyli rzecz o kryzysach.
  • Jak mierzyć realizację celów biznesowych?
  • Jak podpiąć statystyki pod Facebooka (Google Analytics)?
  • Lifehacki na podwyższenie zasięgów
  • Podsumowanie szkolenia, pytania i odpowiedzi.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy z zakresu największego serwisu społecznościowego jakim jest Facebook. Uczestnicy dowiedzą się jak zacząć i odnaleźć się w tej rzeczywistości. Uzyskają wiedzę dotyczącą tworzenia postów, które zaciekawią odbiorców. Poznają formaty niezbędne do tworzenia i rozwoju firmy oraz możliwości efektywnej reklamy na Facebooku. 

W cenę szkolenia wliczony jest:

  • Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek 
  • Firma posiada wpis w Urzędzie Miasta Łodzi jako placówka kształcenia ustawicznego.

Firma NT GROUP Sp. z o.o. jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym MICROSOFT.


 

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

Opinie
  • Mariusz, 2018-12-04 15:29:07:
    Ocena

    Dużo przykładów z różnych branż, informacje o przydatnych narzędziach które można wykorzystać w bieżącej pracy, ciekawe materiały do wykorzystania w późniejszym czasie.

  • Anna Marczak, 2018-12-04 15:28:12:
    Ocena

    Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, krok po kroku dla osób początkujących. Ciekawy i jasny sposób przekazywania informacji.

  • Aleksandra Madej, 2018-12-04 15:27:40:
    Ocena

    Bardzo efektywnie spędzony czas. Krok po kroku zostaliśmy przeprowadzeni przez proces zakładania i prowadzenia firmowego Facebooka. Temat przekazany w sposób jasny i konkretny z dużą ilością praktycznych informacji. Polecam

  • Ania Wiśniewska, 2018-12-04 15:27:39:
    Ocena

    Bardzo przydatne i wyczerpujące szkolenie. Bardzo dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałam. Polecam.

  • Magdalena Trafalkska, 2018-12-04 15:27:09:
    Ocena

    Szkolenie bardzo przydatne. Prowadząca w pełni przygotowana i bardzo pomocna. Polecam :)

Dodaj opinie
Jakość*
Note: HTML is not translated!
Cena netto
960.00 zł
Czas trwania: 2 dni
Ilość godzin: 16 godzin
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Polski,
Prowadzący Wieloletni trener,
Lokalizacja Siedziba klienta,
Atrybuty