• Defining Quality
  • Modern History of Quality
  • ANSI & ASQ Definition
  • Quality
  • Projects Are Customer Driven
  • Project Quality Team
  • Total Quality Management (TQM)
  • Deming Philosophy
  • Juran Philosophy
  • Crosby Philosophy
  • A Complementary Relationship
  • Plan Quality Management
  • Perform Quality Assurance
  • Control Quality
  • Successful Project Management
  • Cost of Quality Defined
  • Establishing Cost of Quality Reporting Systems
  • Customer Focus: A Sound Business Practice
  • Characteristics of Manufactured Product Quality
  • Characteristics of Service Quality
  • Customer-Supplier Model
  • Ways to Gather Customer Information
  • Customer Relationship Management (CRM)
  • Guidelines for Customer Relationships
  • Requirements Definition
  • Need for Accurate Requirements
  • ‘’Good’’ Requirements Analysis & Management
  • Customer-Driven Quality Cycle
  • House of Quality
  • The Basics of Doing It Right
  • Why Requirements Change
  • Definition & Purpose
  • Types of Processes
  • Seven Quality Control Tools
  • Principles of SPC
  • Background
  • Organizations Using Six Sigma
  • Key Principles for Effective Implementation
  • Tools & Techniques Applicable to a Six Sigma Initiative
  • Where to Start?
  • Inspection Defined
  • Purpose of Inspections
  • Inspection Forms
  • Quality Audits
  • Malcolm Baldrige National Quality Award
  • ISO 9000
  • Some Basic Quality Program Tenets
  • Developing a Total Quality Culture
  • Implementing Quality Programs
  • Implementation Barriers
  • Learning Organization

Managing Project Quality is designed to provide details on what quality is, present the quality views of Deming, Juran, and Crosby, provide details on various quality models, and provide proven tools and techniques for planning and implementing quality methods in a project environment. Learn how quality impacts virtually all aspects of project management. Use proven tools and techniques for planning and implementing quality methods in a project environment. Discover valuable techniques to improve project quality planning, quality assurance, and quality control.

For why?

This course is intended for project managers interested in best practices that apply to diverse projects in multiple industries It is especially suited for people seeking project management certification.

Specification:

Project Management Fundamentals (HC577S)

Learn how to:

  • Apply the quality philosophies of several of today’s leading quality experts
  • Determine the quality model that is most appropriate for your organization
  • Prepare a quality program
  • Calculate the cost of quality
  • Use statistical process control tools and techniques
  • Identify and use quality metrics

W cenę szkolenia wliczony jest:

  • Autoryzowany certyfikat producenta
  • Autoryzowane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek 
  • Obiad

Firma NT GROUP Sp.  z o.o. jest Autoryzowanym partnerem firmy HPE

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

Opinie
  • Brak dodanych opinii
Dodaj opinie
Cena netto
4600.00 zł
Czas trwania: 4 dni,32 godzin
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Angielski,
Prowadzący Autoryzowany trener,
Atrybuty