Ten kurs został zaprojektowany w celu dostarczenia studentom wiedzy i umiejętności niezbędnych do wsparcia i rozwiązywania problemów związanych z komputerami i urządzeniami z systemem Windows 10 w środowisku domenowym systemu Windows Server. Umiejętności te obejmują zrozumienie funkcji systemu Windows 10, jak można je wykorzystać w środowisku Active Directory, oraz umiejętność rozwiązywania problemów z nimi związanych.
Profil odbiorcy
Główną grupą docelową tego kursu są technicy wsparcia dla pulpitów przedsiębiorstwa (EDST), którzy świadczą wsparcie drugiego poziomu dla użytkowników korzystających z komputerów osobistych (PC) i urządzeń z systemem Windows 10 w średnich i dużych przedsiębiorstwach, w ramach środowiska domeny systemu Windows. Technicy EDST skupiają się na szerokim zakresie kwestii technicznych dotyczących systemów operacyjnych Windows (OS), urządzeń, usług chmurowych, aplikacji, sieci oraz wsparcia sprzętowego. W ogólnym scenariuszu, jeśli przedsiębiorstwo oferuje usługę, od technika EDST oczekuje się, że ją obsłuży.
Główne odpowiedzialności obejmują rozwiązywanie problemów technicznych związanych z instalacją i migracją systemu Windows 10, aktywacją, wydajnością, profilami, ustawieniami oraz synchronizacją urządzeń. Niektóre inne kluczowe obowiązki obejmują lokalny i zdalny dostęp do sieci, dostęp do aplikacji, dostęp do danych i drukarek, uwierzytelnianie, bezpieczeństwo i polityki endpointów, a także odzyskiwanie systemu operacyjnego i danych.
Drugą grupą docelową tego kursu są profesjonaliści IT, którzy administrują i wspierają pulpity, urządzenia, użytkowników oraz związane z nimi zasoby sieciowe i bezpieczeństwa w systemie Windows 10. Studenci, którzy dążą do uzyskania certyfikacji w następujących egzaminach, również skorzystają z tego kursu:
70-697, Konfigurowanie urządzeń z systemem Windows
70-698, Instalowanie i konfigurowanie systemu Windows 10
Po ukończeniu kursu
Po ukończeniu tego kursu studenci będą w stanie:
Opisać procesy planowania i używania metodologii rozwiązywania problemów w systemie Windows 10.
Rozwiązywać problemy z uruchamianiem i usługami systemu operacyjnego na urządzeniu z systemem Windows 10.
Rozwiązywać problemy związane z urządzeniami sprzętowymi i sterownikami urządzeń.
Rozwiązywać problemy z urządzeniami z systemem Windows 10 zdalnie.
Rozwiązywać problemy związane z łącznością sieciową.
Rozwiązywać problemy z konfiguracją klienta i problemami z zastosowaniem obiektów zasad grupy (GPO).
Rozwiązywać problemy związane z ustawieniami użytkownika.
Rozwiązywać problemy z łącznością zdalną.
Rozwiązywać problemy z dostępem do zasobów z urządzeń dołączonych do domeny.
Rozwiązywać problemy z dostępem do zasobów z urządzeń nie dołączonych do domeny.
Rozwiązywać problemy związane z instalacją i działaniem aplikacji.
Utrzymywać urządzenie z systemem Windows 10.
Przywrócić do działania urządzenie z systemem Windows 10.
Przed uczestnictwem w tym kursie studenci powinni posiadać:
Podstawy sieci, w tym protokołu sterowania transmisją / protokołu internetowego (TCP/IP), protokołu użytkownika datagramu (UDP) i systemu nazw domenowych (DNS). Podstawowe zasady usług katalogowych Active Directory Domain Services (AD DS). Zrozumienie komponentów Infrastruktury Klucza Publicznego (PKI). Podstawy systemu Windows Server 2016. Podstawowe informacje dotyczące klienta Microsoft Windows; na przykład doświadczenie z systemem Windows 10 lub wiedza z kursów 20697-1 i 20697-2.
Konspekt
Moduł 1: Wdrażanie Metodologii Rozwiązywania Problemów
Przegląd systemu Windows 10
Wprowadzenie do roli zawodowej technika wsparcia dla pulpitów przedsiębiorstwa (EDST)
Przegląd kroków rozwiązywania problemów Narzędzia do rozwiązywania problemów
Moduł 2: Rozwiązywanie Problemów z Uruchamianiem
Przegląd środowiska odzyskiwania uruchamiania systemu Windows 10
Rozwiązywanie problemów z ustawieniami uruchamiania
Rozwiązywanie problemów z usługami systemowymi
Odzyskiwanie dysków chronionych przez BitLocker
Moduł 3: Rozwiązywanie Problemów z Sprzętem i Sterownikami Urządzeń
Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń
Przegląd rozwiązywania problemów sprzętowych
Rozwiązywanie fizycznych awarii
Monitorowanie niezawodności
Konfigurowanie rejestru systemu
Moduł 4: Rozwiązywanie Problemów z Komputerami Zdalnymi
Korzystanie z pulpitu zdalnego
Korzystanie z pomocy zdalnej
Zdalne zarządzanie za pomocą Windows PowerShell
Moduł 5: Rozwiązywanie Problemów z Łącznością Sieciową
Określanie ustawień sieci
Rozwiązywanie problemów z łącznością sieciową
Rozwiązywanie problemów z rozpoznawaniem nazw
Moduł 6: Rozwiązywanie Problemów z Zasadami Grupy
Przegląd aplikacji zasad grupy
Rozwiązywanie problemów z konfiguracją klienta oraz problemów z aplikacją obiektów zasad grupy (GPO)
Moduł 7: Rozwiązywanie Problemów z Ustawieniami Użytkownika
Rozwiązywanie problemów z logowaniem
Rozwiązywanie problemów z aplikacją ustawień użytkownika
Moduł 8: Rozwiązywanie Problemów z Łącznością Zdalną
Rozwiązywanie problemów z łącznością VPN
Rozwiązywanie problemów z DirectAccess
Moduł 9: Rozwiązywanie Problemów z Dostępem do Zasobów w Domenie
Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami plików
Odzyskiwanie plików zaszyfrowanych przez EFS
Rozwiązywanie problemów z dostępem do drukarek
Moduł 10: Rozwiązywanie Problemów z Dostępem do Zasobów dla Klientów, które nie są Członkami Domeny
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z Work Folders
Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z dostępem do OneDrive
Moduł 11: Rozwiązywanie Problemów z Aplikacjami
Rozwiązywanie problemów z instalacją aplikacji na pulpicie
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami na pulpicie
Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami systemu Windows
Rozwiązywanie problemów z dostępem do firmowych aplikacji internetowych
Moduł 12: Utrzymywanie Systemu Windows 10
Zarządzanie i rozwiązywanie problemów z aktywacją systemu Windows
Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera
Stosowanie aktualizacji aplikacji i systemu Windows
Moduł 13: Przywracanie Danych i Systemów Operacyjnych
Odzyskiwanie plików w systemie Windows 10
Przywracanie systemu operacyjnego
Pokaż więcej
W cenę szkolenia wliczono
Certyfikat Microsoft
Autoryzowane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (Skillpipe)
Gwarancja jakości szkolenia
Notatnik, długopis (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
Kontakt z trenerem po szkoleniu
Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
Obiad (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
Firma jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym MICROSOFT Silver Learning Możesz u nas podejść do egzaminu Pearson VUE Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
Dofinansowanie
Zachęcamy do skorzystania z możliwości dofinansowania szkoleń oferowanych przez naszą firmę. Dostępne rozwiązania:
Wsparcie z Funduszy Europejskich (BUR) nawet do 85% na usługi rozwojowe dla przedsiębiorstw oraz osób indywidualnych.
Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego do 100% wartości szkolenia na kształcenia pracowników i pracodawców.
Skontaktuj się z nami,aby uzyskać więcej informacji. Oferujemy pełne wsparcie w tym procesie.
Zapraszamy!
Egzaminy
Przewidziany egzamin do szkolenia:
70-697, Configuring Windows Devices
70-698, Installing and Configuring Windows 10
Zapisz się na egzamin już dzisiaj! Kontakt do Centrum Egzaminacyjnego: it@ntg.pl tel: 502 147 093 lub zapisz się przy pomocy formularza.
Opinie
Korneliusz24-05-2019 14:13:35
Ocena:
Super trener - trener 2019 Pan Jacek pełen szacun.
Dawid24-05-2019 14:15:50
Ocena:
Bardzo dobrze przygotowane materiały i stanowiska testów . Obsługa szkolenia na 6 Polecam udział w szkoleniu w tej firmie . Trener na najwyższym poziomie
Dawid28-06-2019 14:13:27
Ocena:
Bardzo dobrze przygotowane materiały i stanowisko testów . Pan Jacek świetny prowadzący.
Wojtek17-02-2020 14:23:19
Ocena:
Taki prowadzący - to skarb dla Waszej firmy
Paweł17-02-2020 14:26:04
Ocena:
Sprawne, rzeczowe przedstawienie zagadnien i przykladow praktycznych dzialan na systemie Windows 10
Andrzej17-02-2020 14:26:59
Ocena:
Szkolenie przeprowadzone w formie bardzo praktycznej, poza prezentacjami bardzo dużo przykładów na żywo, które o wiele lepiej wyjaśniają omawianą tematykę. Prowadzący nie do zagięcia, zna odpowiedź na każde pytanie które padło w trakcie szkolenia i potrafi bardzo szczegółowo odpowiedzieć.
Piotr17-02-2020 14:34:34
Ocena:
Profesjonalnie ale i na wesoło :)
Michal17-02-2020 14:37:41
Ocena:
Profesjonalne podeście na szkoleniu, bardzo dobra wiedza Osoba prowadząca bardzo kompetentna
Janusz17-02-2020 14:48:49
Ocena:
Wzorowe prowadzenie kursu. Indywidualne podejscie do grupy
Grzegorz17-02-2020 14:50:15
Ocena:
Prowadzący szkolenie reprezentuje wysoki poziom wiedzy merytorycznej, potrafi przekazać ją efektywnie szkolonym. Utrzymuje uwagę i zainteresowanie wśród słuchaczy.
Łukasz17-02-2020 14:51:17
Ocena:
Poziom merytoryczny Pana Jacka jak zwykle oceniam bardzo dobrze. Wiedza przekazywana w sposób przystępny i urozmaicony, co zapobiega znudzeniu kursantów. Kolejne szkolenie u was z tym samym trenerem i jak zwykle jestem bardzo zadowolony.