2023-06-05 - Szkolenie MS Excel operacje średniozaawansowane | 2023-06-05 - Szkolenie MS Outlook | 2023-06-05 - Kubernetes Administration (GL360) | 2023-06-06 - AZ- 900T00 Podstawy platformy Microsoft Azure | 2023-06-07 - Szkolenie Python - podstawy programowania | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 10982 Supporting and Troubleshooting Windows 10 | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 20740 Instalacja, przechowywanie i przetwarzanie w systemie Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 20741 Zarządzanie usługami sieciowymi w systemie Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 20742 Zarządzanie tożsamością w Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 20743 Aktualizacja umiejętności do MCSA: Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z MS 20744 Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie MD-100T00 Windows Client | 2023-06-12 - Szkolenie zgodne z WS-011 Administracja Windows Server 2019 | 2023-06-12 - Szkolenie AZ-800T00 Administering Windows Server Hybrid Core Infrastructure | 2023-06-12 - Szkolenie AZ-801T00 Configuring Windows Server Hybrid Advanced Services | 2023-06-12 - Szkolenie MS 55324 Installation, Storage and Compute with Windows Server 2016 | 2023-06-12 - MS 55342 Supporting and Troubleshooting Windows 11 | 2023-06-12 - Szkolenie MS 55351 Zarządzanie tożsamością w Windows Server 2016 | 2023-06-12 - Szkolenie MS 55382 Installation, Storage, and Compute with Windows Server | 2023-06-12 - HPE Ezmeral Runtime Enterprise Administration
  1. Zmiana – czym jest i jakie ma konsekwencje dla pracowników medycznych?
    • Emocje, przekonania, zachowania w procesie zmiany
    • Świadome i nieświadome źródła stresu-  rozpoznania myśli automatycznej
    • Typowe źródła stresu wywołanego zmianą i ich reakcje fizjologiczne w naszym życiu
  2. Zmiana, a potencjał ludzki – automatyczne reakcje
    • Naturalne reakcje na zmianę
    • Potrzeby i oczekiwania
  3. Jak wdrażać zmiany ?
    • Właściwa komunikacja w procesie zmiany
    • Rola lidera w procesie zmiany
    • Zwolennicy i oportuniści
  4. Budowanie odporności psychicznej – najlepszy sposób redukcji stresu 
    • Odporność psychiczna w procesie zmiany
    • Zmiana nawyków, sposobu myślenia
    • Przekonania wzmacniające jednostkę
    • Techniki wzmacnianie wytrwałości i poczucia siły wewnętrznej
    • Kształtowanie nowych zachowań, nowych nawyków
  5. Emocje – jak przejąć nad nimi kontrolę
    • Regulacja emocji w odniesieniu do sytuacji
    • Inteligencja emocjonalna względem samego siebie
  6. Antystresowy styl życia - jak zapobiegać zbyt wysokiemu poziomowi stresu
    • Jak chronić się przed utratą zdrowia z powodu czynników stresu
  1. Co to jest skuteczność osobista i jak ją osiągnąć w zespołach medycznych?
  2. Jak osiągać więcej w działaniu przy mniejszym nakładzie
  3. Mechanizmy podejmowania decyzji w sytuacjach stresu
  4. Ustalanie priorytetów i walka z destraktorami i presją czasu
  5. Skuteczne techniki redukcji stresu w miejscu pracy
  6. Jak osiągnąć poziom świadomość siebie i umiejętność kontrolowania emocji
  7. Osobowość i jej składowe (charakter, temperament i wartości)
  8. Ciągły rozwój – jak stawać się bardziej skutecznym?
  9. Action plan – jak wykorzystać szkolenie by stać się bardziej skutecznym ?
    • Moje postanowienia i kroki ku zmianie
    • Moje wsparcie w kim i w czym?
    • Kolejna szansa kiedy nie uda się wprowadzać zmian?
  1. Technika uwalniania negatywnych emocji wg dr D.Hawkinksa
  2. Techniki oddechowe
  3. Relaksacja - techniki
  4. Wizualizacje i afirmacji
  5. Krótkie formy medytacji
  6. Praca z ciałem przy redukcji stresu
  7. Aktywacja przywspółczulnego układu nerwowego
  8. Praca z przekonaniami
  9. Nowa tożsamość - Cele
  1. Budowanie odporności psychicznej
    • Optymizm życiowy i pozytywne nastawienie wgdr Martina Seligmana
    • Techniki umiejętnego akceptowania
    • Poszukiwanie rozwiązań w trudnych sytuacjach
    • Budowanie zaplecza
    • Świadoma odpowiedzialność
  2. Odnajdywanie potencjału i budowanie własnej wartości
  3. Nowe spojrzenie na sytuacje, na które nie mamy wpływu
  4. Praktyka wdzięczności wsparcie w redukcji napięcia i stresu
  1. Autodiagnoza
    • Budowanie świadomość mocnych i słabych stron
    • Motywatory wewnętrzne – co mnie motywuje do działania?
  2. Motywacja
    • Motywacja, a automotywacja i samodyscyplina
    • Czynniki higieny, a motywatory
    • Dawniej nie było tak ciężko ….
  3. Psychologiczne aspekty wypływające na motywację pracownika medycznego
    • Pięgnowanie motywacji pracowników zawodów medycznych
    • Skuteczne techniki budowania motywacji wewnętrzne
  4. Flow i dobrostan
    • Holistyczna koncepcja człowieka
    • Empatia jej rola w odnajdywaniu dobrostanu psychicznego
    • ównowaga i balans słowa klucze
  5. Emocje - sterowalność w działaniu
    • Emocje jako reakcja organizmu na okoliczności
    • Świadomość emocji i ich wpływ na skutki zachowań
  6. Techniki automotywacji
    • Warsztaty – wzmacnianie osobowości w poszukiwaniu motywacji do pracy w warunkach trudnych i stresogennych
  7. Coaching – narzędzie wspierające rozwój
  1. Zasady skutecznej komunikacji – wprowadzenie do asertywności
    • Autodiagnoza
    • Błędy w komunikacji i bariery komunikacyjne
    • Model prawidłowej komunikacji – szacunek – empatia - asertywność
  2. Koncepcja zachowań asertywnych wobec innych
    • Prawa wynikające z asertywności
    • Typy zachowań
    • Samoocena wypływająca z asertywnego traktowania samego siebie.
  3. Jak zachować asertywność w kontaktach z „trudnymi” pacjentami, rozmówcami, współpracownikami
    • umiejętność odmawiania i przyjmowania odmowy
    • umiejętność argumentowania
    • przyjmowanie ocen negatywnych i pozytywnych,
    • reagowanie na formy krytyki i wyrażanie krytyki
    • udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
  4. Istota i typy konfliktów. Rodzaje konfliktów ze względu na uczestników.
    • główne źródła konfliktów: specyfika zachowania pacjenta w sytuacji choroby różnice w oczekiwaniach różnice wartości lub poglądów
    • zniekształcenia postrzegania występujące w konflikcie
    • dynamika konfliktu - fazy: poprzedzająca, prowokacji, eskalacji, konfrontacji
    • style zachowania się przy opanowywaniu konfliktów - właściwe zachowanie w sporze.
    • konsekwencje sztywnego stosowania poszczególnych stylów.
  5. Techniki asertywnych zachowań i obrony przed manipulacją
  6. Asertywne techniki rozwiązywania konfliktów
    • Poszukiwanie rozwiązań - technika partycypacji
    • Gesty zgody
    • Świadomość konfliktu
  1. Prewencja konfliktu - zasady prawidłowego budowania relacji w zespołach
    • Diagnoza zespołów - w obszarze „współpraca, a rywalizacja”
    • Antagonizmy, zespół, a grupy
    • Budowanie atmosfery wzajemnej współpracy
    • Sposoby i techniki właściwej komunikacji
    • Komunikat „ja”, komunikat „ty”
    • Informacja zwrotna - asertywny feedback
    • Delegowanie zadań
  2. Konflikt w zespole – jak sobie z nim radzić?
    • Właściwe zachowanie w sporze
    • Główne metody rozwiązywania konfliktów
    • Bariery komunikacyjne, a rozwiązywanie konfliktów.
    • Asertywność postawa pożądana
  3. Skuteczny zespół
    • Jak osiągnąć najwyższy poziom współpracy i wspólnotowości
    • Rola komunikacji w budowaniu dobrych realcji w zespole medycznym
    • Budowanie zaufania i atmosfery współpracy w zespole
  4. Komunikacja - podstawowe narzędzie budowania zespołu
    • Siła słów – jak mówić o  tym co ważne dla zespołu, lidera
    • Techniki zadawania pytań, słyszę nie tylko słucham
    • Konsekwencje nie przestrzegania podstawowych reguł komunikacji
  5. W zgodzie z sobą i w dobrych stosunkach z innymi
    • Komunikat  „JA” jako podstawowe narzędzie komunikowania wątpliwości
    • Co nas powstrzymuje przed powiedzeniem "nie"
  6. Jak prezentować asertywne postawy i bronić się przed manipulacją

Zapraszamy pracowników Służby Zdrowia do skorzystania z cyklu szkoleniowego zaplanowanego specjalnie z myślą o personelu białym. Nasze szkolenia oparte są na wieloletniej współpracy z wiodącymi w Polsce Szpitalami, program jest dostosowywany do bieżących wyzwań, z którymi mierzy się Służba Zdrowia. Szkolenia są bardzo wysoko oceniane przez uczestników, którzy zgłaszają że dzięki nim mogą lepiej wykonywać swoje codzienne obowiązki.

Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych i psychologicznych personelu medycznego na polu relacji  z pacjentem. Dodatkowo uczestnicy treningu zapoznają się ze sposobami radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach oraz asertywnego reagowania na manipulacje i próby wyprowadzenia z równowagi ze strony rozmówcy. Pracownicy rozwiną odporność psychiczną i poznają techniki redukcji stresu. Trener przećwiczy zagadnienia dotyczące przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, dalekosiężnym celem tego modułu jest ograniczenie rotacji personelu medycznego.

  • Certyfikat ukończenia szkolenia – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleniach stacjonarnych)

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

 

Opinie
  • Brak dodanych opinii
Dodaj opinie
Cena netto
0 zł
Czas trwania (dni / godziny dydaktyczne): 5 d,40 h
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Polski,
Prowadzący Wieloletni certyfikowany trener szkoleń interpersonalnych,
Możliwe opcje szkolenia