Termin | Lokalizacja | Możliwe wersje / atrybuty | Cena netto | Wybierz |
---|---|---|---|---|
04.03 - 05.03.2021 | Distance Learning - szkolenie przez internet. Rozpoczęcie godz. 08.30 |
1120.00 zł600.00 zł
|
Zapisz się | |
30.03 - 31.03.2021 | NT Group Łódź, Pomorska 65. Rozpoczęcie godz. 08.30 |
1120.00 zł600.00 zł
|
Zapisz się |
- Rola Klienta w dzisiejszym świecie
- Definicja najwyższej jakości
- Profesjonalistą być – czyli co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą?
- Autodiagnoza - moje mocne i słabe strony, nad czym pracować?
- Znaczenie pierwszego kontaktu
- Komunikacja werbalna i niewerbalna – czyli jak wykorzystać atrybuty swojego głosu
- Tajemnica ‘dostrojenia’ do Klienta przez telefon
- wpływ „gier” i wzorców komunikacji na style pracy i osiągnięcia w sprzedaży;
- uświadomienie sobie mocnych i słabych stron w relacji z klientami;
- jakie techniki sprzedaży mogę zastosować w swojej branży?
- Analiza potrzeb Klienta
- Słyszeć a słuchać – co to znaczy?
- Kto pyta nie błądzi - sztuka zadawania pytań
- Magia słów – budowanie relacji poprzez stosowanie odpowiednich zwrotów
- Dlaczego nie możemy się porozumieć i jak temu zapobiec? – bariery komunikacyjne w relacjach z Klientami
- Prezentacja własnych intencji oraz odkrywanie intencji Klienta
- Jak poprzez język wyrażać troskę i dbałość o Klienta oraz budować własny autorytet
- Właściwa prezentacja produktu. Metody przedstawiania ofert handlowych
- Język korzyści – czyli jak etycznie skierować Klienta ku optymalnemu rozwiązaniu
- Przygotowanie do rozmowy
- Struktura i przebieg rozmowy
- Ja tu rządzę – czyli jak nie stracić kontroli nad rozmówcą i rozmową
- Jakie emocje rządzą klientem?
- Co decyduje o zakupie?
- Sprawdzone taktyki sprzedażowe
- Struktura i przebieg rozmowy
- Domykanie sprzedaży
- Przygotowanie do rozmowy
- Struktura i przebieg rozmowy
- Ja tu rządzę – czyli jak nie stracić kontroli nad rozmówcą
- Typy Klientów i rodzaje zachowań
- Style komunikowania się - czyli co i jak do kogo mówić
- Rozpoznawanie zażaleń i reklamacji - Jak rozpoznać jawne i utajone zastrzeżenia
- Techniki zarządzania obiekcjami – czyli jak sobie radzić, gdy Klient mówi NIE
- Praktyczne zastosowanie komunikatu JA w sytuacjach problemowych
- Kiedy Klient mnie obraża - umiejętność wyznaczania granic
- Jak powiedzieć NIE - sztuka odmawiania Klientowi
- sytuacje problemowych jak sobie z nimi radzić
- Dekalog obsługi Klienta – 10 zasad postępowania w sytuacjach stresowych
- jak dobierać strategie do poszczególnych zachowań klientów?
- najczęstsze błędy podczas pracy z obiekcjami;
- dlaczego partnerstwo jest najlepszą postawą wobec klienta?
- jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i wymagającymi klientami?
Korzyści dla uczestników
Warsztat "Efektywne Techniki Sprzedaży", ma za zadnie przekazanie najnowszej wiedzy o narzędziach sprzedażowych jakie działają na rynku. Same techniki sprzedaży zostaną omówione oraz przećwiczone w profesjonalny sposób prowadzenia warsztatu w oparciu o ćwiczenia. Oprócz tego pokażemy jak działa psychologia sprzedaży, jak możemy ją wykorzystać w codziennej pracy. Ważnym elementem jest również blok odnoszący się do budowy procesów sprzedaży, uczestnicy dowiedzą się kiedy jest najlepszy moment do zdobycia zobowiązania podczas procesu sprzedaży. Przekażemy również gruntowną wiedzę z zakresu planowania sprzedaży oraz zarządzania portfelem klientów.
szkolenie przeznaczone dla osób pracujących w dziale sprzedaży.
- Celem szkolenia jest:
• poszerzenie kompetencji zawodowych uczestników, przy jednoczesnym, silnym ugruntowaniu ich wewnętrznej motywacji do pracy,
• nabycie umiejętności najskuteczniejszej formy badania potrzeb klientów,
• praktycznego zastosowania technik prowadzenia rozmowy handlowej,
• budowania atmosfery zaufania w drodze do pozyskania lojalnych klientów.
- Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
- Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
- Gwarancja jakości szkolenia
- Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
- Kontakt z trenerem po szkoleniu
- Kawa, herbata, słodki poczęstunek
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
Gadżety do szkolenia (wybór następuje w procesie zapisu na szkolenie)
![]() |
Lenovo TAB 4 10 LTE (czarny) - 400zł
System operacyjny Android 7.0 Nougat |
![]() |
Microsoft ARC Touch Mouse BT ELG-00006 - 250zł
Towarzysz podróży dla komputera z Windows 10 |
![]() |
Pendrive 16 GB - 30zł |
Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.
- Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
- Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.
Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania napisz lub zadzwoń do nas.
Zapraszamy!
Brak dodanych opinii