• Rola Klienta w dzisiejszym świecie
  • Definicja najwyższej jakości
  • Profesjonalistą być – czyli co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą?
  • Autodiagnoza - moje mocne i słabe strony, nad czym pracować?
  • Znaczenie pierwszego kontaktu
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna – czyli jak wykorzystać atrybuty swojego głosu
  • Tajemnica ‘dostrojenia’ do Klienta przez telefon
  • wpływ „gier” i wzorców komunikacji na style pracy i osiągnięcia w sprzedaży;
  • uświadomienie sobie mocnych i słabych stron w relacji z klientami;
  • jakie techniki sprzedaży mogę zastosować w swojej branży?
  • Analiza potrzeb Klienta
  • Słyszeć a słuchać – co to znaczy?
  • Kto pyta nie błądzi - sztuka zadawania pytań
  • Magia słów – budowanie relacji poprzez stosowanie odpowiednich zwrotów
  • Dlaczego nie możemy się porozumieć i jak temu zapobiec? – bariery komunikacyjne w relacjach z Klientami
  • Prezentacja własnych intencji oraz odkrywanie intencji Klienta
  • Jak poprzez język wyrażać troskę i dbałość o Klienta oraz budować własny autorytet
  • Właściwa prezentacja produktu. Metody przedstawiania ofert handlowych
  • Język korzyści – czyli jak etycznie skierować Klienta ku optymalnemu rozwiązaniu
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Struktura i przebieg rozmowy
  • Ja tu rządzę – czyli jak nie stracić kontroli nad rozmówcą i rozmową
  • Jakie emocje rządzą klientem?
  • Co decyduje o zakupie?
  • Sprawdzone taktyki sprzedażowe
  • Struktura i przebieg rozmowy
  • Domykanie sprzedaży
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Struktura i przebieg rozmowy
  • Ja tu rządzę – czyli jak nie stracić kontroli nad rozmówcą
  • Typy Klientów i rodzaje zachowań
  • Style komunikowania się - czyli co i jak do kogo mówić
  • Rozpoznawanie zażaleń i reklamacji - Jak rozpoznać jawne i utajone zastrzeżenia
  • Techniki zarządzania obiekcjami – czyli jak sobie radzić, gdy Klient mówi NIE
  • Praktyczne zastosowanie komunikatu JA w sytuacjach problemowych 
  • Kiedy Klient mnie obraża - umiejętność wyznaczania granic
  • Jak powiedzieć NIE - sztuka odmawiania Klientowi
  • sytuacje problemowych jak sobie z nimi radzić
  • Dekalog obsługi Klienta – 10 zasad postępowania w sytuacjach stresowych
  • jak dobierać strategie do poszczególnych zachowań klientów?
  • najczęstsze błędy podczas pracy z obiekcjami;
  • dlaczego partnerstwo jest najlepszą postawą wobec klienta?
  • jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i wymagającymi klientami?

Korzyści dla uczestników
Warsztat "Efektywne Techniki Sprzedaży", ma za zadnie przekazanie najnowszej wiedzy o narzędziach sprzedażowych jakie działają na rynku. Same techniki sprzedaży zostaną omówione oraz przećwiczone w profesjonalny sposób prowadzenia warsztatu w oparciu o ćwiczenia. Oprócz tego pokażemy jak działa psychologia sprzedaży, jak możemy ją wykorzystać w codziennej pracy. Ważnym elementem jest również blok odnoszący się do budowy procesów sprzedaży, uczestnicy dowiedzą się kiedy jest najlepszy moment do zdobycia zobowiązania podczas procesu sprzedaży. Przekażemy również gruntowną wiedzę z zakresu planowania sprzedaży oraz zarządzania portfelem klientów.

szkolenie przeznaczone dla osób pracujących w dziale sprzedaży.

  • Celem szkolenia jest:
    •    poszerzenie  kompetencji zawodowych uczestników, przy jednoczesnym, silnym ugruntowaniu ich wewnętrznej motywacji do pracy,
    •    nabycie umiejętności najskuteczniejszej formy badania potrzeb klientów,
    •    praktycznego zastosowania technik prowadzenia rozmowy handlowej,
    •    budowania atmosfery zaufania w drodze do pozyskania lojalnych klientów.
     
  • Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek 

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Gadżety do szkolenia (wybór następuje w procesie zapisu na szkolenie)
Lenovo TAB 4 10 LTE (czarny) - 400zł

System operacyjny   Android 7.0 Nougat
Wyświetlacz   10,1 cala, 1280 x 800 pikseli
Procesor   Qualcomm Snapdragon 425, 1.4 GHz
Pojemność   16 GB
Pamięć RAM   2 GB
Modem   LTE

Microsoft ARC Touch Mouse BT ELG-00006 - 250zł

Towarzysz podróży dla komputera z Windows 10
Smukła, lekka i poręczna mysz Microsoft Arc Mouse idealnie pasuje do dłoni i łatwo mieści się w torbie po złożeniu na płasko. Następna generacja bestselerowej myszy Arc Touch Bluetooth Mouse, mysz Microsoft Arc Mouse, charakteryzuje się licznymi udoskonaleniami, w tym możliwością przewijania tak w pionie, jak i w poziomie. Podłączana przez Bluetooth.

Kompaktowa, lekka i gotowa do podróży
Ultrakompaktową i lekką mysz Microsoft Arc Mouse można zabrać ze sobą wszędzie — nie jest ciężka ani nie ma wymiarów tradycyjnej myszy. Wystarczy złożyć ją na płasko, by zmieściła się w kieszeni lub torbie.

Pendrive 16 GB - 30zł

Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.

  • Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich  - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego  - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.

Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania  napisz lub zadzwoń do nas.

Zapraszamy!

Opinie
  • Brak dodanych opinii
Dodaj opinie
Cena netto
600.00 zł
Czas trwania: 2 d,16 h
Poziom trudności
Język Polski,
Język materiałów Polski,
Prowadzący Wieloletni certyfikowany trener szkoleń interpersonalnych,
Atrybuty