- Rola Klienta w dzisiejszym świecie
- Definicja najwyższej jakości
- Profesjonalistą być – czyli co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą?
- Autodiagnoza - moje mocne i słabe strony, nad czym pracować?
- Znaczenie pierwszego kontaktu
- Komunikacja werbalna i niewerbalna – czyli jak wykorzystać atrybuty swojego głosu
- Tajemnica ‘dostrojenia’ do Klienta przez telefon
- Wpływ „gier” i wzorców komunikacji na style pracy i osiągnięcia w sprzedaży;
- Uświadomienie sobie mocnych i słabych stron w relacji z klientami;
- Jakie techniki sprzedaży mogę zastosować w swojej branży?
- Analiza potrzeb Klienta
- Słyszeć a słuchać – co to znaczy?
- Kto pyta nie błądzi - sztuka zadawania pytań
- Magia słów – budowanie relacji poprzez stosowanie odpowiednich zwrotów
- Dlaczego nie możemy się porozumieć i jak temu zapobiec? – bariery komunikacyjne w relacjach z Klientami
- Prezentacja własnych intencji oraz odkrywanie intencji Klienta
- Jak poprzez język wyrażać troskę i dbałość o Klienta oraz budować własny autorytet
- Właściwa prezentacja produktu. Metody przedstawiania ofert handlowych
- Język korzyści – czyli jak etycznie skierować Klienta ku optymalnemu rozwiązaniu
- Przygotowanie do rozmowy
- Struktura i przebieg rozmowy
- Ja tu rządzę – czyli jak nie stracić kontroli nad rozmówcą i rozmową
- Jakie emocje rządzą klientem?
- Co decyduje o zakupie?
- Sprawdzone taktyki sprzedażowe
- Struktura i przebieg rozmowy
- Domykanie sprzedaży
- Przygotowanie do rozmowy
- Struktura i przebieg rozmowy
- Ja tu rządzę – czyli jak nie stracić kontroli nad rozmówcą
- Typy Klientów i rodzaje zachowań
- Style komunikowania się - czyli co i jak do kogo mówić
- Rozpoznawanie zażaleń i reklamacji - Jak rozpoznać jawne i utajone zastrzeżenia
- Techniki zarządzania obiekcjami – czyli jak sobie radzić, gdy Klient mówi NIE
- Praktyczne zastosowanie komunikatu JA w sytuacjach problemowych
- Kiedy Klient mnie obraża - umiejętność wyznaczania granic
- Jak powiedzieć NIE - sztuka odmawiania Klientowi
- sytuacje problemowych jak sobie z nimi radzić
- Dekalog obsługi Klienta – 10 zasad postępowania w sytuacjach stresowych
- Jak dobierać strategie do poszczególnych zachowań klientów?
- Najczęstsze błędy podczas pracy z obiekcjami;
- Dlaczego partnerstwo jest najlepszą postawą wobec klienta?
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i wymagającymi klientami?
Korzyści dla uczestników
Warsztat "Efektywne Techniki Sprzedaży", ma za zadnie przekazanie najnowszej wiedzy o narzędziach sprzedażowych jakie działają na rynku. Same techniki sprzedaży zostaną omówione oraz przećwiczone w profesjonalny sposób prowadzenia warsztatu w oparciu o ćwiczenia. Oprócz tego pokażemy jak działa psychologia sprzedaży, jak możemy ją wykorzystać w codziennej pracy. Ważnym elementem jest również blok odnoszący się do budowy procesów sprzedaży, uczestnicy dowiedzą się kiedy jest najlepszy moment do zdobycia zobowiązania podczas procesu sprzedaży. Przekażemy również gruntowną wiedzę z zakresu planowania sprzedaży oraz zarządzania portfelem klientów.
szkolenie przeznaczone dla osób pracujących w dziale sprzedaży.
- Celem szkolenia jest:
• poszerzenie kompetencji zawodowych uczestników, przy jednoczesnym, silnym ugruntowaniu ich wewnętrznej motywacji do pracy,
• nabycie umiejętności najskuteczniejszej formy badania potrzeb klientów,
• praktycznego zastosowania technik prowadzenia rozmowy handlowej,
• budowania atmosfery zaufania w drodze do pozyskania lojalnych klientów.
- Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
- Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
- Gwarancja jakości szkolenia
- Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
- Kontakt z trenerem po szkoleniu
- Kawa, herbata, słodki poczęstunek
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
Gadżety do szkolenia (wybór następuje w procesie zapisu na szkolenie)
![]() |
Lenovo TAB 4 10 LTE (czarny) - 400zł
System operacyjny Android 7.0 Nougat |
![]() |
Microsoft ARC Touch Mouse BT ELG-00006 - 250zł
Towarzysz podróży dla komputera z Windows 10 |
![]() |
Pendrive 16 GB - 30zł |
Zachęcamy firmy do uzyskania możliwości dofinansowania na szkolenia oferowane przez naszą firmę. W obecnej chwili istnieją dwa sposoby dzięki którym możesz uzyskać dofinansowanie.
- Szkolenia dofinansowane do 80% z funduszy europejskich - Baza Usług Rozwojowych (BUR). Dofinansowanie dostępne jest dla wszystkich firm zatrudniających średniorocznie do 250 pracowników (maksymalnie średnie przedsiębiorstwo)
- Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego - dofinansowanie do 100%. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz kapitału.
Nasi pracownicy pomogą uzyskać dla Twojej firmy dofinansowanie. To naprawdę nie jest trudne. Jeżeli masz pytania napisz lub zadzwoń do nas.
Zapraszamy!
Bardzo ciekawe i konkretne szkolenie. Dużo praktycznych ćwiczeń